در جستجوی نور باش، نور را می‌یابی

جدیدترین مطالب


به مناسبت فرا رسیدن بهار 1398، فرادرس «جشنواره تخفیف‌ ویژه سال نو» خود را با آموزش‌های متنوع برگزار می‌کند. در این جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند آموزش‌های مورد نظر خود را با «تخفیف ویژه ۵۱ درصدی» تهیه کنند.

EssentialPIM Pro 8.12.1 / Pro Network 7.54 سازماندهی امور شخصی

دسته بندی :اداری , سازمان دهنده و تقویم , نرم افزار
تاریخ : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 3٫67 out of 5)
Loading...
نویسنده مهراد
3,214 بازدید
۱ نظر

نرم افزار EssentialPIM نسخه ی پیشرفته ی EPIM می باشد که توسط هزاران کاربر در سراسر جهان و به منظور سازماندهی امور شخصی و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار مذکور به منظور مدیریت اطلاعات شخصی به کاربر این امکان را می دهد که کنترلی بر روی قرار ملاقات ها، متن ها، ارتباطات و … داشته باشد. قابلیت ذخیره و نگه داری ایمیل، آدرس ها، لیست ها و متن ها در یک نقطه تمامی نیازمندی های لازم به منظور سازمان دهی را برای کاربر فراهم می نماید.
استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و می توان به کمک آن داده ها را مدیریت و سازمان دهی نمود. این ابزار سطح جدیدی از اطلاعات را در روز و هفته و ماه در اختیار شما قرار می دهد. جستجو بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه به علاوه مرتب کردن، پرینت و … تنها با چند کلیک بر روی ماوس و یا صفحه کلید امکان پذیر می باشد. ایجاد PIM های مجزا به امور کار، خانه و یا هر کدام از اعضای خانواده از طریق ایجاد پایگاه داده های چند گانه و اختصاص رمز به این پایگاه داده ها از دیگر خصوصیات بارز این محصول می باشد.
با استفاده از این ابزار می توان خروجی مورد نظر را به هر سبک دلخواهی سازماندهی کنید، ترکیبات پیچیده ای نظیر ساختار درخت، فرمت مسطح، جدول و هر فرمت دلخواه دیگر از این قبیل سازماندهی ها می باشد. اگر شما یکی از کاربران Outlook یا Outlook Express هستید به صورت مستقیم می توانید داده های مورد نظر خود را در این نرم افزار قرار دهید.

 برخی از ویژگی های نرم افزار :

مدیریت و کنترل صحیح امور شخصی و کاری
– استفاده ی آسان و راحت از این نرم افزار
– سرعت بالا در اجرا
– خروجی قدرتمند با هر ترکیب دلخواه و پیچیده
– تهیه نسخه پشتیبان پیشرفته
– ارسال آیتم های دلخواه به ایمیل
– همزمانی و همگام سازی با Palm ،Windows Mobile ،Google Calendar ،Outlook
– تولید داده هایی با فرمت های HTML ، RT ،CSV ،TXT
– ایجاد پایگاه داده های چند گانه و اختصاص پسورد و رمز به هر کدام از این پایگاه داده ها
– جستجو در عناصر بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه
– اجرای پارامترهایی نظیر مرتب کردن و پرینت تنها با چند کلیک
– و …

اطلاعات دانلود:

  • فرمت فایل: EXE
  • منبع: دانلود رایگان نرم افزار
  • نویسنده: مهراد
  • امتیاز کاربران:
    1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 3٫67 out of 5)
    Loading...
  • رمز فایل: www.downloadsoftware.ir

نام: EssentialPIM Pro 8.12.1 / Pro Network 7.54 سازماندهی امور شخصی

حجم فایل:

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
  • نسخه ۸.۱ این نرم افزار ارائه شده لطفا پست رو به روزرسانی کنید

  •