بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی. (رودی)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


تبلیغات





نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید؛ معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها

دسته بندی :آموزش
تاریخ : 17 مهر 1402
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده مهراد
583 بازدید
0 نظر

نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید

نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید

معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها

 

نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید ، یک آموزش ساده که به کمک آن می توانید روی مرورگر گوشی های اندروید افزونه نصب نمایید. اکستنشن و افزونه در واقع ابزارهای کوچکی هستند که روی یک مرورگر اینترنتی نصب می شوند و قابلیت های جدیدی فعال می سازند. این افزونه ها توسط برنامه نویسان غیر از سازندگان اصلی مرورگر ایجاد می شوند و برای افزایش عملکرد و قابلیت مرورگر بکار می روند. به طور معمول روی انواع افزونه ها در مرورگرهای اینترنتی بکار برده می شوند. معمولا کاربران در زمان وبگردی با موبایل و تبلت های هوشمند باید یک افزونه های خاص داشته باشند تا کارایی افزایش پیدا کند.

در این بخش لیست 4 تا از مرورگرهای اندرویدی که قابلیت نصب افزونه را دارند قرار داده ایم. مرورگرها رسما برای پلتفرم اندروید ارائه شده اند و با نصب آنها روی گوشی موبایل و تبلت می توانید به طیف گسترده اکستنش دسترسی داشته باشید و از آنها نهایت لذت را ببرید. همین حالا با این آموزش مفید همراه ما باشید.

 

1- Mozilla Firefox

فایرفاکس یک گزینه بسیار عالی برای اندروید است؛ خصوصا آنکه به دنبال مرورگری باشید که بر پایه Chromium نباشد. این مرورگر جذاب، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید از طریق مراجعه به addons.mozilla.org، به تمامی افزونه‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را به مانند نسخه دسکتاپ در اندروید نیز نصب کنید.

Mozilla Firefox

 

2- Samsung Internet

سامسونگ اینترنت، مرورگر پیش‌فرض گوشی‌‌ و تبلت‌های سامسونگ است. خصوصیت مهم این مرورگر این است که برای استفاده از آن نیازی نیست که حتما دیوایس شما ساخت شرکت سامسونگ باشد. بنابراین شما می‌توانید این مرورگر را هم بر روی کلیه دستگاه‌های اندروید نصب کنید. البته در این زمینه لازم به ذکر است که به دلیل عرضه‌ی افزونه‌ها در Galaxy Store، جهت نصب آن‌ها حتما می‌بایست از طریق یک گوشی سامسونگ وارد شوید.

Samsung Internet

 

3- Kiwi Browser

کیوی بروزر، یک مرورگر اینترنتی رایگان و جذاب است که بر پایه‌ی مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) ساخته شده و تقریبا از کلیه افزونه‌های رسمی نسخه دسکتاپ کروم پشتیبانی می‌کند. بنابراین، تنها کافی‌ست از طریق این مرورگر به Chrome Web Store مراجعه و افزونه دلخواه خود را نصب کنید.

Kiwi Browser

 

4- Lemur Browser

لمور بروزر یک مرورگر اینترنتی جدید و کاربردی است که با شباهت زیاد به کیوی بروزر منتشر شده و بر پایه‌ی Chromium ساخته شده و از اکستنشن‌های Chrome/Edge به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

Lemur Browser

اطلاعات دانلود:

نام: نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید؛ معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار