علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


تبلیغات





نرم افزار مالی و حسابداری پارمیس، راز یک موفقیت

دسته بندی :رپورتاژ
تاریخ : 11 بهمن 1402
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده مهراد
71 بازدید
0 نظر

نرم افزار مالی و حسابداری پارمیس، راز یک موفقیت

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با بیش از دو دهه تجربه تولید نرم افزار مالی و حسابداری همیشه سعی بر آن داشته تا بتواند رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را کسب کند و تا به امروز توانسته با تولید نرم افزار های بسیار متنوع، نقش مهمی در تولیدات نرم افزاری در ایران ایفا و از طرفی بازخورد مثبتی نیز دریافت کند.

این شرکت با تولید نرم افزار های مختلف توانسته قدمی بزرگ در جهت رفع نیاز اقشار مختلف جامعه بردارد. از سری تولیدات این شرکت می‌توان به اپلیکیشن رایگان پارمیس همراه که برای استفاده روزمره اشخاص به تولید رسیده و نرم افزار پارمیس پرو که مناسب کسب‌و‌کار های کوچک و متوسط طراحی و همچنین نرم افزار جامع پارمیس استار که برای کسب‌و‌کار های بزرگ طراحی شده است؛ اشاره کرد. در ادامه بطور مختصر به توضیح کارکرد یکی از زیرسیستم های این نرم افزار جامع می‌پردازیم.

 

نرم افزار انبارداری پارمیس، یک مراقبت حرفه ای از انبار

 

نرم افزار انبارداری پارمیس، یک مراقبت حرفه ای از انبار

اگر کسب‌و‌کار شما نیازمند انبار مواد اولیه باشد یا صاحب یک فروشگاه باشید قطعاً میدانید نگه‌داری از آمار و ارقام انبار به شیوه سنتی دیگر مقدور نیست و اگر یک نرم افزار انبارداری در دسترس شما نباشد حتماً با نگه داری از اجناس خود در انبار به چالش های جدی برخواهید خورد.

نرم افزار انبار پارمیس با امکانات ویژه و خاص خود می‌تواند تمامی نگرانی ها و چالش های سخت شما را برطرف کند. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد که هم بصورت آنلاین و هم آفلاین از قابلیت های بی‌شمار آن بهرهمند شوید.

علاوه بر این با توجه به مالتی پلتفرم بودن این سیستم شما می‌توانید همزمان آن را بر روی چند سیستم عامل اجرا کنید و یا بصورت تحت وب استفاده کنید و با استفاده از آن، انبار خود را کنترل و به راحتی از موجودی‌ها باخبر شوید.

برنامه انبارداری پارمیس با قابلیت اخطار هوشمند در مواقع اتمام موجودی انبار و یا تاریخ مصرف مواد فاسد شدنی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید کنترل بهتری بر روی انبار و مواد اولیه خود داشته باشید.

همچنین پارمیس در این نرم افزار امکان تعریف کالای مشخصه دار را برای شما فراهم کرده است؛ کالای مشخصه دار به دو روش ساده و شناور تعریف می‌شود. این امکان، احتمال تعریف کالای تکراری و یا هر اشتباهی در تعریف کالا را به صفر می‌رساند.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می‌توان به معرفی کالا از طریق بارگذاری فایل اکسل، صدور انواع رسید انبار، طراحی بارکد به صورت پویا و تعریف کالا به همراه تعیین مشخصه‌هایی مانند رنگ، سایز، برند و … اشاره نمود.

 

ماژول سامانه مودیان، یک مکمل ضروری

 

ماژول سامانه مودیان، یک مکمل ضروری

همانطور که می‌دانید سازمان امور مالیاتی کشور برای جلوگیری از هرگونه فرار مالیاتی، حذف تشخیص مالیات بر اساس علی الراس و مالیات منطبق بر درآمد، قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی را به تصویب رساند. طبق این قانون، تمامی واحد های اقتصادی موظف به ارسال فاکتور های خود به این سامانه شدند و عدم ارسال فاکتورها نتیجه ای جز جریمه مالیاتی به همراه نخواهد داشت.

در این راستا؛ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس برآن شد تا برای سهولت مشتریان خود، ماژولی تحت عنوان ماژول سامانه مودیان طراحی و عرضه کند.

این ماژول که می‌توانید با پرداخت هزینه کمی آن را خریداری کنید بعنوان واسط میان نرم افزار مالی و حسابداری شما و سامانه مودیان خواهد بود و می‌توانید به راحتی فاکتور های منتخب خود را از طریق آن به این سامانه ارسال کنید.

این ماژول به شما امکان ثبت فاکتور به صورت گروهی را نیز می‌دهد و پس از آن شما می‌توانید فاکتور های ثبت شده خود را استعلام وضعیت کنید و یا اگر نیاز به ویرایش اطلاعات داشتید آن‌ را تصحیح کرده و دوباره ارسال کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا شما را با شرکت پارمیس و محصولات آن آشنا کنیم. همانطور که می‌دانید امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه مهم ترین رکن یک کسب و کار را بخش حسابداری آن تشکیل می‌دهد و حتی اگر کسب و کار ها بهترین حسابدار ها را هم داشته باشند باز هم بدون در اختیار داشتن یک نرم افزار حسابداری خوب نمی‌توانند پیشرفت کنند.

برای داشتن یک نرم افزار مالی و حسابداری یکپارچه و ماژول های مرتبط با آن مانند سامانه مودیان و سامانه پیامکی، می‌توانید از طریق وبسایت https://www.parmisit.com/ شرکت پارمیس و پر کردن فرم دمو اقدام فرمایید تا کارشناسان این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و برای یک خرید موفق شما را راهنمایی کنند و یا با شماره 02187758 تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات دانلود:

نام: نرم افزار مالی و حسابداری پارمیس، راز یک موفقیت

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار