زیبائی در فرا رفتن از روزمره‌گی‌هاست. (ورنر هفته)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


معرفی  قوی ترین نگهدارنده تبلت روی داشبورد خودرو

دسته بندی :رپورتاژ
تاریخ : 22 شهریور 1401
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده مهراد
155 بازدید
0 نظر


این روزا که به لطف شبکه های اجتماعی، فیلمبرداری و گفتگو تصویری در خودرو داغ تر شده، همه به دنبال خرید هولدر موبایل و تبلت برای خودرو هستند. اگر نگاهی به سایت های فروشگاهی بیندازید، متوجه می شوید که هولدرهای موبایل و تبلت فراوانی در بازار وجود دارند که تعداد بالای این محصولات، انتخاب را سخت می کند. در این مقاله به معرفی 5 نگهدارنده تبلت روی داشبورد خودرو اشاره شده که با توجه به نگاه مشتریان، بهترین های بازار محسوب می شوند.

 

 

بهترین نگهدارنده تبلت روی داشبورد خودرو در سال 2022

در لیست زیر بهترین هولدرهای تبلت داشبورد در سال 2022 از نگاه مشتریان را معرفی کرده ایم. همچنین میتوانید با استفاده از آموزش ساخت هولدر مگنتی برای موبایل، خودتان یک هولدر مناسب خودرو بسازید.

1-هولدر تبلت خودرو سوپرمکنده  woleyi (woleyi Universal Windshield Dash Air Vent)

  • برند: woleyi
  • دستگاه های سازگار: iPad Pro 11 Air Mini ، Galaxy Tabs، انواع موبایل و به طور کل دستگاه های 4 تا 12 اینچی

این هولدر تبلت شامل سه قسمت است و انعطاف پذیری بالایی دارد. پایه مکنده را می توان به راحتی روی داشبورد و شیشه جلو نصب کرد. همچنین می توان پایه هواکش را به دریچه خودرو ثابت کرد. پره هواکش نیز در تمامی این مکان ها به خوبی کار می کند.

این هولدر از مفصل توپی 360 درجه و بازوی تلسکوپی قابل تنظیم 270 درجه تشکیل شده است. به شما امکان می دهد تلفن یا تبلت  خود را در هر زاویه و مکانی تنظیم کنید. پایه مکنده از جنس ژل نانو 3 لایه استفاده می کند که قدرت مکش 3 برابر قوی تر از مکنده معمولی دارد.

2-هولدر تبلت داشبورد خودرو  woleyi (woleyi Car Dash Tablet & Phone Holder)

  • برند: woleyi
  • دستگاه های سازگار: iPad Pro 9.7, 11, 12.9 / Air / Mini ، Galaxy Tabs، آیفون و به طور کل دستگاه های 4 تا 13 اینچی

این هولدر برند woleyi قدرت مکش قوی دارد و پایه  چسبنده آن روی داشبورد ثابت می ماند. همچنین حداکثر تا وزن 55 پوند را تحمل می کند و در برابر دمای بالا مقاوم است.

طراحی مفصل توپی آن، تنظیم زاویه را آسان می کند و می توان آن را به بالا و پایین چرخاند و تنظیم کرد. این نگهدارنده تبلت روی داشبورد خودرو به صورت “Curve Design” طراحی شده است که از بالای داشبورد به سمت پایین خمیده می شود و این قابلیت را دارد که گوشی را به جای بالای داشبورد، زیر داشبورد بیاندازد تا دید بیشتری داشته باشید.

3-هولدر تبلت داشبورد، میز، شیشه و دیوار Wellinterest (Wellinterest Car Dash Windshield Desk Wall)

  • برند: Wellinterest
  • دستگاه های سازگار: iPad Mini Air ، Galaxy Tabs و به طور کل تبلت های 7 تا 10 اینچی

این پایه تبلت را می توان به راحتی و با خیال راحت روی داشبورد ماشین، شیشه جلو، میز یا هر سطح صافی استفاده کرد. توپ مفصلی با چرخش 360 درجه و بازوی محکم چرخشی 180 درجه راحتی زیادی را برای تنظیم تبلت در اختیار شما قرار می دهد.

نگهدارنده تبلت روی داشبورد خودرو  Wellinterest از مکنده TPU با کیفیت و با دوام بالا تهیه شده است. به علاوه یک لایه ژل چسبنده با کیفیت قابل شستشو دارد تا روی هر سطح صاف مانند شیشه قرار بگیرد.

4-هولدر تبلت بلند EEEKit (EEEKit Car 13 inch Long Arm Tablet Windshield Holder)

  • برند: EEEKit
  • دستگاه های سازگار: سازگار با تبلت های 7 تا 11 اینچی: iPad، iPad mini، iPad Pro، iPad air، Samsung Galaxy Tab، Asus Zenpad و تلفن های همراه 4 تا 7 اینچی.

چرخش 360 درجه این هولدر تنظیم زاویه را آسان می کند. همچنین قسمتی برای شارژ گوشی شما درنظر گرفته شده است. بازوی بلند منعطف از لاستیک ضخیم ساخته شده است که می توانید بازو را طوری تنظیم کنید که به شما نزدیک تر باشد.

نگهدارنده تبلت روی داشبورد خودرو EEEKit از مکنده TPU برای مکش استفاده می کند. محافظ سیلیکونی باعث شده تا هولدر تبلت شما را خراش ندهد.

5-هولدر تبلت تلسکوپی Kolasels (Kolasels Telescopic arm Dash Window Tablet Holder)

  • برند: Kolasels
  • دستگاه های سازگار: iPad Pro 12.9 11 10.5 9.7، iPad Air Mini، Samsung Tabs، iPhone و سایر تلفن های همراه.

چرخش 360 درجه به همراه بازوی تلسکوپی از ویژگی های بارز این هولدر است زیرا می توان در چندین زاویه دید عالی (افقی و عمودی) آن را تنظیم کرد. همچنین دارای یک گردن تلسکوپی قابل تنظیم نیز هست. نگهدارنده تبلت روی داشبورد خودرو Kolasels، یک مکنده قدرتمند ارتقا یافته با سیستم قفل یک مرحله ای دارد که تبلت یا تلفن همراه را روی داشبورد یا شیشه جلو محکم می کند.

این سیستم قفل یک مرحله ای از ورود هوا، شل شدن یا حرکت جلوگیری می کند. محافظ سیلیکونی این هولدر سبب شده تا دستگاه شما دچار خراش نشود، بلکه از دستگاه شما در برابر لغزش محافظت می کند.

بهترین برندهای هولدر تبلت و موبایل خودرو موجود در ایران

برند های بسیاری در بازار وجود دارند که محصولات جانبی موبایل تولید و عرضه می کنند اما تمامی آن ها در بازار ایران موجود نیستند. در ادامه به معرفی بهترین برندهای هولدر تبلت و موبایل موجود در ایران می پردازیم:

 

  • برند آلردام (Earldom)
  • ایکس او (Xo)
  • گرین (Green)
  • نیلکین (Nillkin)
  • یسیدو (Yesido)
  • راک (Rock)
  • هوکو (Hoco)
  • بیسوس (Baseus)

توجه داشته باشید که برند های نام برده با انواع برند های موبایل و تبلت سازگار بوده و قابلیت های بسیاری برای بهبود عملکرد راننده  به همراه دارند. تمامی برند های نام برده شده شامل تمامی انواع هولدر ها نظیر هولدر داشبوردی، هولدر قابل نصب روی دریچه کولر، هولدر قابل نصب روی شیشه، هولدر شارژ وایرلس و هولدر مگنتی می شوند.

اطلاعات دانلود:

نام: معرفی  قوی ترین نگهدارنده تبلت روی داشبورد خودرو

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار