تکامل و حرکت، مبنا و پیش فرض کل وجود است. (انگلس)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


صرافی ارز دیجیتال چیست ؟

دسته بندی :رپورتاژ
تاریخ : 9 مهر 1399
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
نویسنده مهراد
202 بازدید
0 نظر


به احتمال بسیار زیاد شما هم با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی دارید. احتمالاً تا به امروز حداقل نام بیت کوین را شنیده اید. ارزهای دیجیتال امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای مالی در سراسر جهان شناخته می شوند و از محبوبیت بسیار زیادی هم برخوردار هستند. یکی از مهمترین بخش هایی که در بازار بزرگ ارزهای دیجیتال وجود دارد و برای فعالیت در این بازار شما نیاز به آشنایی با آن دارید صرافی ارز دیجیتال می باشد. صرافی ارز دیجیتال همانطور که از اسم آن پیداست فضایی می باشد که در آن خرید و فروش ارزهای دیجیتال اتفاق می افتد. ارزش ارزهای دیجیتال به طور روزانه توسط همین صرافی ها و میزان خرید و فروش که در آنها اتفاق می‌افتد تعیین می شود و هرچه تقاضای خرید بیشتر باشد طبیعتا قیمت ارز دیجیتال رشد می کند و هر چه میزان فروش در یک روز افزایش پیدا کند ارز دیجیتال با نزول مواجه می شود. با توجه به اینکه بسیاری از صرافی ارز دیجیتال در کشور ما به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند میزان خدمات رسانی آنها با یکدیگر ممکن است متفاوت باشد. در واقع مهمترین کاری که صرافی ارز دیجیتال باید آن را به خوبی انجام دهد انجام سفارشات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن است.شاید مهمترین ویژگی که باعث شود شما به سمت استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال بروید همین انجام به موقع سفارشات باشد چرا که اگر صرافی در انجام سفارشات کوتاهی کند ممکن است شما در زمان مناسب نتوانید خرید و فروش ارز مورد نظر خودتان را انجام دهید و طبیعتاً اگر قرار باشد سودی برای شما اتفاق بیفتد از آن سود کمتر می شود و اگر زیانی هم در کار باشد ممکن است آن زیان بیشتر شود.در ادامه شما را با مهمترین ویژگی های صرافی ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این مجموعه‌های مهم مالی آشنایی پیدا کنید.

 

ویژگی های صرافی ارز دیجیتال

اولین ویژگی مهمی که صرافی ارز دیجیتال باید داشته باشد معتبر بودن آن است. طبیعتاً اگر صرافی ارز دیجیتال اعتبار نداشته باشد اعتماد به آن و پرداخت پول به آن کار کاملاً غلط و اشتباهی است و با ریسک فوق‌العاده زیادی همراه می باشد. برای اینکه مطمئن شویم صرافی مورد نظر شما قابل اعتماد می باشد چند پارامتر مهم را باید مد نظر قرار دهید. اولین پارامتری که شما باید در نظر داشته باشید این است که آن صرافی ها از شهرت خوبی در میان کاربران در بازار ارز های دیجیتال برخوردار است. اگر شهرت خوبی داشته باشد طبیعتاً می‌توان به آن اعتماد داشت. همچنین یکی از پارامتر هایی که به شما کمک می کند تا صرافی ارز دیجیتال معتبر پیدا کنید. به طور کلی کارمزد هایی که زیر ۳ درصد باشد قابل قبول هستند و می توان به صرافی هایی که این کارمزد را دریافت می‌کنند اعتماد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که صرافی ارز دیجیتالی معتبر است که روش های پرداخت مناسبی داشته باشد. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که تنها صرافی های معتبر برای کاربران خودشان فرآیند احراز هویت دارند و شما برای افتتاح حساب نیاز دارید تا احراز هویت شوید. در کنار اعتبار و اعتماد که اولین اصل برای یک صرافی ارز دیجیتال می باشد شما باید به دنبال صرافی باشید که کیف پول دیجیتال آسانی در اختیار شما قرار دهد و با استفاده از آن شما بتوانید پول نقد وارد حساب صرافی کرده و از آن طریق خرید و فروش ارز های دیجیتال را انجام دهید. تعداد بسیار زیادی صرافی ارز دیجیتال در کشور ما فعالیت می‌کند که شما میتوانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به آنها مراجعه کنید.

اما در مورد صرافی های خارجی مثل بایننس ، با توجه به تحریم های مالی کشور ما شما نمیتوانید با آی پی ایران ( اینترنت ایران ) وارد این صرافی ها شده و فعالیتی داشته باشید. در این حالت حتما به یک سرویس وی پی ان نیاز خواهید داشت که این vpn هم شرایط خاصی را باید دارا باشد که مهمترین آن ، آی پی ثابت بودن است. ارائه دهندگان مختلفی از جمله فیت نت و اکسپرس و نورد و … وجود دارند که برای خرید آی پی ثابت مناسب هستند.

توجه داشته باشید که در این صرافی ها ، شما معامله های متنوعی می توانید داشته باشید که بیشتر جنبه ی تخصصی خواهد داشت. تحت هیچ شرایطی بدون داشتن اطلاعات قبلی و کافی ، وارد معامله در این صرافی ها نشوید.

اطلاعات دانلود:

نام: صرافی ارز دیجیتال چیست ؟

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار