اگر زمانی دراز به اعماق نگاه کنی آنگاه اعماق هم به درون تو نظر می‌اندازند. (نیچه)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دوربین هایک ویژن برای منازل با پایین ترین هزینه

دسته بندی :رپورتاژ
تاریخ : 3 اردیبهشت 1401
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده مهراد
138 بازدید
0 نظر


دوربین هایک ویژن برای منازل با پایین ترین هزینه

شاید یکی از بزرگترین مزایای داشتن یک خانه هوشمند، توانایی نظارت بر آن در زمانی که شما آنجا نیستید، باشد. چه زمانی که می‌خواهید کودکان‌تان را که در خانه تنها هستند کنترل کنید، چه کنترل حیوانات خانگی بازیگوش و یا مراقب از جواهرات گران قیمت خود، نصب یک سیستم دوربین مدار بسته هوشمند در خانه به شما کمک خواهد کرد. دوربین هایک ویژن به این نیاز شمابه بهترین شکل پاسخ داده است. اما آیا حتما باید دوربین‌های گران قیمت و رده بالا برای این منظور استفاده کرد؟ با ما همراه باشید تا به این سوال شما پاسخ دهیم. علاوه بر آن شما را با فضای ذخیره‌سازی ابری دوربین‌های هایک ویژن آشنا می‌کنیم.

 

 

خرید دوربین هایک ویژن برای منازل متناسب با بودجه خود

خیلی از افراد تمایل دارند برای حفظ امنیت خانه خود از دوربین‌های مداربسته استفاده کنند، اما بودجه کافی برای خرید دوربین‌های رده بالا را ندارند. باید بگوییم که حتماً لازم نیست دوربین مداربسته رده بالا خریداری کنید. کمپانی هایک ویژن یکی از کمپانی‌های پرآوازه و پرطرفدار در حوزه دوربین مداربسته است که محصولات متنوعی را متناسب با نیاز و بودجه شما به بازار ارائه کرده است تا به نیاز همه کاربران پاسخ دهد. هایک ویژن در ارائه محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه پیشتاز است. در بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا از محصولات این کمپانی استفاده شده است که این موضوع خیال ما را از کیفیت محصول راحت می‌کند. در ادامه به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید دوربین مداربسته را در داخل و اطراف خانه خود با هزینه کم‌تر داشته باشید.

چقدر باید برای دوربین امنیتی خرج کنم؟

اگرچه واقعاً نمی‌توانید برای آرامش خاطر قیمتی قائل شوید، اما دوربین‌های مداربسته زیادی در بازار وجود دارند که قیمتی مناسب دارند. درست است که با خرید دوربین‌های ارزان قیمت ممکن است تمام امکانات اضافی را دریافت نکنید، اما می‌توانند به نیاز شما به خوبی پاسخ دهند. محصولات هایک ویژن را می‌توان با بودجه‌های مختلفی تهیه کرد، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که خانه‌تان همیشه تحت نظارت است. برخی از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن پیشرفته دارای فضای ذخیره‌ساز ابری هستند که در زیر با این قابلیت بیشتر آشنا می‌شوید.

فضای ذخیره سازی ابری دوربین مداربسته چیست؟

اگر بخواهید هر فیلمی را که دوربین شما ضبط می‌کند ذخیره کنید، ذخیره سازی ابری دوربین مداربسته گزینه‌های ذخیره سازی آنلاین متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از ذخیره، تاریخ و زمان به طور خودکار ثبت می‌شود. برای مشاهده، حذف یا دانلود محتوا، به سادگی وارد سرور ابری شوید. برای دسترسی به فضای ابری باید به یک شبکه و یک تلفن، دسکتاپ، لپ تاپ یا تبلت متصل باشید. به طور کلی ذخیره سازی ابری دوربین مداربسته هایک ویژن سرویس جدیدی است که انواع گزینه‌های ذخیره سازی آنلاین امن اسناد را در اختیار مشتریان تجاری و داخلی قرار می‌دهد. این یک برنامه جامع است که کاربران را قادر می‌سازد تا با قوانین و مقررات مطابقت داشته باشند و روند بازیابی اطلاعات ویدیویی را ساده می‌کند و آن را به یک طرح مدیریت صرفه‌جویی در زمان برای بسیاری تبدیل می‌کند.

آیا به ذخیره سازی ابری دوربین مدار بسته نیاز دارم؟

این ممکن است بسته به دوربینی که برای آن انتخاب می‌کنید الزامی نباشد. همه سرویس‌های ابری یکسان نیستند و می‌توانند به سازنده بستگی داشته باشند. اغلب، فضای ذخیره‌سازی ابری یک سرویس اشتراک پولی است و معمولاً در سطوح مختلف ارائه می‌شود و به شما امکان می‌دهد بین ذخیره‌سازی فیلم برای یک هفته، یک ماه یا حتی یک سال یکی را انتخاب کنید. دوربینی که انتخاب می‌کنید ممکن است فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان را نیز ارائه دهد، بنابراین قبل از خرید دوربین امنیتی حتماً باید آن را بررسی کنید.

فضای ابری دوربین مداربسته هایک ویژن  (CCTV Cloud) چگونه کار می کند؟

فضای ذخیره‌سازی ابری دوربین مداربسته هایک ویژن از اینترنت استفاده می‌کند تا تمام داده‌های ضبط شده دوربین‌های شما را در یک مکان و خارج از سایت نگه دارد، به طوری که ایمن بوده و پیدا کردن آن آسان باشد. تاریخ و زمان به‌طور خودکار ثبت می‌شود و شما می‌توانید به سرور ابری دسترسی داشته باشید تا محتوایی را که دوربین IP شما ضبط کرده است مشاهده، سریع جلو، عقب، حذف یا دانلود کنید – تا زمانی که یک شبکه و یک دستگاه (تلفن، لپ تاپ یا تبلت) دارید، می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و به فضای ابری دسترسی داشته باشید.

چگونه می‌توانم به فضای ذخیره سازی ابری دوربین IP هایک ویژن وارد شوم؟

 

  1. یک حساب کاربری ایجاد کنید
  2. دوربین‌های خود را با برنامه ذخیره سازی ابری جفت کنید
  3. در تنظیمات خود، برای اطمینان از پشتیبان‌گیری اطلاعات در فضای ابری، گزینه‌ها را به «خودکار» تغییر دهید

لازم به ذکر است که فضای ذخیره‌سازی ابری به هیچ وجه اجباری نیست، اما اگر می‌خواهید فیلم‌ها را برای تاریخ بعدی ذخیره کنید، باید برای مقدار مناسبی از فضای ذخیره‌سازی ابری پول بیشتری بپردازید. پس همان طور که گفتیم فضای ذخیره‌ساز ابری حتماً لازم نیست و می‌توانید آن را خریداری نکنید تا دوربین شما هزینه کم‌تری داشته باشد.

دوربین‌های مداربسته داخلی مقرون‌به‌صرفه

 

بسیاری از دوربین‌های امنیتی خانگی مناسب با کیفیت استثنایی در بازار وجود دارند که به اندازه سیستم‌های مداربسته بسیار گران قیمت موثر هستند، این دوربین‌ها عبارتند از:

دوربین‌های خانگی هوشمند PTZ

از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای ذخیره ابری
  • هشدارهای حرکتی که می‌توانند به موبایل/تبلت جفت شده شما، ارسال شوند.
  • ویدیو HD
  • محفظه ضد آب برای استفاده در فضای باز

 

دوربین‌های امنیتی فوق عریض

  • ایده آل برای نظارت در روز و شب
  • پوشش ضد آب و هوا برای استفاده در فضای باز
  • برد دید در شب 98 پا
  • نمای زاویه 75 درجه
  • دوربین‌های ویدئویی HD
  • دوربین روز و شب
  • هارد 2 ترابایتی TB ).)
  • مشاهده از راه دور
  • نمای زاویه 75 درجه
  • لنز 3.6 میلی متری

دوربین‌های مینی دام

دوربین‌های مینی دام زیادی در بازار موجود است که دارای قیمتی مناسب هستند و به نیاز شما برای حفظ امنیت خانه‌تان کمک می‌کنند. برخی از آن‌ها به قرار زیر است:

دوربین دام

  • ضد آب برای استفاده در فضای باز
  • به راحتی قابل نصب است
  • برد دید در شب 90 فوت
  • دارای مقاومت در برابر خرابکاری

دوربین‌های Nest

  • ضد آب و هوا،
  • ایده آل برای استفاده در فضای باز
  • قابلیت شناسایی حرکت،
  • هشدارهای ایمیل همراه با فیلم
  • میکروفون داخلی (به شما امکان صحبت کردن و گوش دادن را می‌دهد)
  • وضوح 1080p
  • دید با زاویه باز 130 درجه

اگر نمی‌دانید کدام دوربین با توجه به بودجه شما مناسب منزل شما است پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان کارشناسان پرشیاسیستم https://ddcpersia.com  کمک بگیرید.

 

کلام آخر

یکی از دغدغه‌هایی که افراد برای حفظ امنیت منزل خود دارند این است که چه دوربین مداربسته‌ای تهیه کنیم که هم گران نباشد و هم به نیازهای حفاظتی پاسخ دهد. در این مقاله چندین دوربین مداربسته باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را معرفی کردیم. همچنین شما را با فناوری فضای ابری در دوربین‌های هایک ویژن آشنا کردیم.

ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم مطالب این بخش برای شما مفید بوده باشد و به شما در انتخاب دوربین مداربسته مقرون‌به‌صرفه مناسب با منازل‌تان کمک کرده باشیم. راستی شما قصد خرید کدام دوربین مداربسته هایک ویژن را دارید؟ در صورتی که در مورد هر کدام از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن سوال داشتید می‌توانید در قسمت ثبت نظر از ما بپرسید. در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده می‌شود.

اطلاعات دانلود:

نام: دوربین هایک ویژن برای منازل با پایین ترین هزینه

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار