عشق یعنی اراده به توسعه خود با دیگری در جهت ارتقای رشد دومی. (اسکات پک)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دانلود فیلم آموزشی كاملترين مجموعه بازگويي رازهاي شعبده بازها Mask Magic

دسته بندی :اختصاصی دانلود سافت ور , دانلود فيلم آموزشی , فیلم
تاریخ : 21 مرداد 1390
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (25 votes, average: 3,84 out of 5)
Loading...
نویسنده پژمان
12,724 بازدید
14 نظر


| دانلود در پارت های 1 گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |

آيا دوست داريد رازهاي بزرگ شعبده بازان را ياد بگيريد؟ آيا دوست داريد بدانيد چگونه ميشود پرواز كرد؟ چگونه ميشود روي آب راه رفت؟ چگونه ميشود از ديوار عبور كرد؟ ما به شما آموزش مي دهيم
اين مجموعه كاملترين مجموعه بازگويي رازهاي شعبده بازيهاي بزرگ دنيا ميباشد . در اين مجموعه راز كليه معروفترين شعبده بازي هاي دنيا بازگو ميگردد .
مجموعه شکستن راز شعبده باز ، بزرگ ترين رازهاي شعبده بازان را افشا مي کند! تا کنون هيچ شعبده بازي جرات نمايش آن چه که در پشت صحنه شعبده بازي اتفاق مي افتد را نداشته است.
اما اکنون، «شعبده باز نقاب دار» رازهايي را که بينندگان را مسحور خود مي ساختند به تصوير مي کشد. هميشه اين سوال بوده که چگونه ممکن است يک انسان نصف شود، يک فيل غيب شود، تيري از بدن انسان رد شود، از يک تانک آب قفل شده فرار کرد و… .

مجموعه شعبده بازي هاي ماسك اولين مجموعه آموزشي پشت صحنه دنياي سحر و جادوي شعبده بازي هاي مشهور دنيا مي باشد كه براي اولين بار در سال 1997-1998 از يكي از شبكه هاي تلويزيون ايالات متحده امريكا پخش گرديد . در اوائل كار اين مجموعه با اعتراض شعبده بازان مواجه گرديد اما پس از طي مدت زماني و اخذ اجازه هاي كتبي از انجمن شعبده بازان دنيا اين مجموعه شگفت انگيز براي آگاهي مردم نسبت به كارهاي محير العقول شعبده بازان مجددا راه اندازي گرديد . هنرمند اصلي اين مجموعه آقاي ول ولنتينو ميباشد كه خود يكي از شعبده بازان مشهور دنيا است . ولنتينو در اين مجموعه پشت صحنه بزرگترين شعبده بازي هاي دنيا از جمله كارهاي ديويد كاپرفيلد ، كريس آنجل ، هري هوديني ، ديويد بلين و ديگر شعبده بازان نامي جهان را به نمايش در مي آورد . بازي هاي بسيار شگفت انگيزي چون نصف كردن انسان ، پرواز كردن در آسمان ، غيب كردن فيل ، معلق كردن دستيار در هوا ، غيب كردن اجسام بزرگ و هزاران بازي بزرگ را به نمايش در مي آورد .
ول ولنتينو از دوران كودكي به شعبده بازي علاقمند بوده و دائم در حال انجام كارهاي عجيب و غريب بوده است . او در ابتداي كار فقط در محافل دوستانه و در مدرسه براي دوستانش شعبده بازي ميكرده اما ديري نپائيد تا او سر از چند برنامه شبكه تلويزينوني در آورد . ولنتينو توانست در مدت كوتاهي پا در جاي بزرگان شعبده بازي دنيا بگذارد . او با مطالعه چندين كتاب از رازهاي هري هوديني در اين زمينه با تجربه تر شده بود . او دوست داشت متفاوت باشد و هميشه سعي مي كرد راز شعبده بازان ديگر را حدس بزند . در اين ميان تصميم گرفت تا پشت پرده بازي هاي شعبده را به مردم نمايش دهد اما يك مشكل اين ميان بود و آن نمايان بودن چهره اش بود . از اينرو ايده شعبده با ماسك به ذهنش خطور كرد و توانست با همكاري و اسپانسري شركت نش در يكي از شبكه هاي تلويزيوني مجموعه Mask Magic را ارائه دهد .



بر خلاف تصورش اين مجموعه با استقبال بي نظيري از سوي مردم مواجه شد . ادامه دادن اين كار نياز به هزينه بسيار گزاف  بدون اسپانسر و نبودن مشاجره با انجمن شعبده بازان را مي طلبيد . استقبال اين مجموعه ولنتينو را بر آن داشت تا بار ديگر در سال 2008 مجموعه جديد از Mask Magic را ارائه دهد و بار ديگر راز پشت صحنه بزرگان شعبده بازي را فاش نمايد .

ولنتينو در بازيهايش نصف شدن ديويد كاپرفيلد و عبور از ديوار چين را به خوبي به نمايش مي گذارد . روال انجام مجموعه هايش بدين صورت است كه ابتدا خود بازي را براي شما به نمايش مي گذارد و سپس راز بازي را به شما آموزش ميدهد . شما مي توانيد راز غيب شدن يك فيل و يا راز پرواز كردن كريس آنجل در آسمان را از مجموعه Mask Magic به راحتي بياموزيد . همچنين در اين مجموعه ولنتينو فقط به بازگويي رازهاي بزرگ بسنده نكرده و بسيار از بازي هاي شعبده خياباني و محفلي نيز ميپردازد . برخي از اين بازي ها بسيار ساده بوده و با وسايل بسيار ساده طراحي شده است اما درست انجام دادن آن باعث شگفتي اطرافيان شما ميگردد .

ما در این مجموعه برای شما هر سه مجموعه Mask Magic  که به نام Magic’s biggest Secrets Finally Revealed هم شناخته میشود را تهیه کرده ایم.این مجموعه شامل سه فصل میباشد که مربوط به مجموعه برنامه های سال های 1998 , 2002 و 2008 میباشد .  

– پرواز از زمين
– بريدن انسان
– غيب كردن فيل
– ناپديد كردن هواپيما ، تانك ، قطار ، ماشين و غيره . .
– بازگويي راز هاي هري هوديني
– بازگويي برخي راز هاي كريس آنجل
– بازگويي راز هاي ديويد كاپرفيلد
– بازگويي راز هاي ديويد بلين
– عبور شمشير از بدن
– رد كردن دست از بدن
– راز پرواز كريس آنجل در آسمان
– ناپديد كردن انسان روي صحنه
– بازگويي راز انواع جعبه هاي شعبده بازي
– بازگويي راز ظاهر نمودن پرندگان و ديگر حيوانات
– بازگويي راز انواع جعبه هاي شمير
– بازگويي راز انواع قوطي ها و بطري هاي شعبده
– راز انواع شعبده هاي طناب
– راز شعبده حلقه هاي چيني
– و دهها راز و بازي معروف و بزرگ شعبده بازي

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود فیلم آموزشی كاملترين مجموعه بازگويي رازهاي شعبده بازها Mask Magic

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
  • بل حال بود فقط چرا فیلم سوم فایل های فشرده باز نمیشود مرسی

    • دوست عزیز فایلها تست شده و مشکلی ندارن

  • این مجموعه عالیه ممنون ولی فکر کنم بعد از سال2008 هم وجود داره پس اگه میشه ادامه این مستند رو تو سایت قرار بدید

  • سلام. به خاطر مجموعه فوق العاده mask magic نهابت تشکر رو میکنم هیچ سایتی انقدر خوب واسه دانلود نذاشته حالا میخواستم خواهش کنم مجموعه آموزشی Video Minde – Max Maven تو سایت قرار بدید یا به ایمیلم ارسال کنید اگه این کارو بکنید نمیدونم واقعا چجوری تشکر کنم.حتما جوابمو بدید خواهش میکنم

  • خواهش میکنم مجموعه Video Minde – Max Maven تو سایت قرار بدید

  • با سلام و احترام ، از سایت وزین شما لذت بسیار بردم . امیدوارم در طی سالیان آتی هم از سایت شما بهرمند باشم. با تشکر سعید

  • با سلام
    میخواستم بدونم که این مجموعه زبان اصلی هست دیگه؟
    ممنون

  • بعضی فایل ها آدرس نصب میخواد هر جا میزنم اررورمیده
    لطفا راهنمایی کنید

  • salam bebakhshid duble farsi hast dge are ?

    • خیر

  • کیفیت تصویر 720 است یا 1080؟ کیفیتش چیه؟

    • کیفیت 720

  • لینک های دانلود خراب هست لطفا اصلاح کنید ممنون

    • اصلاح شد.

  • 
    
    رفتن به نوار ابزار