لحظه ای که به کمال رسیدم و منور شدم، تمام هستی کامل و منور شد. (بودا)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دانلود دمو بازی فیفا ۱۲ Fifa 12 Demo

دسته بندی :بازی , ورزشی
تاریخ : 23 شهریور 1390
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 4,00 out of 5)
Loading...
نویسنده پژمان
1,749 بازدید
2 نظر


|نسخه دمو بازی به همراه ۶ تیم و یک استادیوم|

سرانجام نسخه آزمایشی بازی فوق العاده زیبا و مهیج فیفا ۱۲ منتشر شد ! دموی این بازی ساعاتی پیش منتشر شد . بازی ای که بر اساس گفته ی منتقدان حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد و رقیبی سرسخت در برابر PES 12 خواهد بود ! این نسخه آزمایشی دارای تیم های : آرسنال ، دورتموند ، بارسلونا ، منچستر سیتی ، مارسیل و آ.ث میلان می باشد.برخی از ویژگی هایی که در FIFA 12 به نمایش در می آیند عبارتند از: Impact Engine- چیزی که امسال در FIFA 12 معرفی خواهد شد که به طور دقیق برخورد های بین بازیکنان رو پیگیری و تنظیم میکند, شامل قسمت ران و زانوها . هوش مصنوعی مناطقی از بدن بازیکن که در طول بازی مصدوم شده رو پیگیری خواهد کرد. اگر از بازیکنانی بیش از حد استفاده شود ممکن است اونها در حالیکه صاحب توپ نیستند نیز مصدوم شوند مخصوصا در اواخر بازی. همچنین در بازی AI Vision Game نیز مطرح می شود که وعده داده شده پاسکاری رو واقعی تر کنه. برای مثال اگه شما قصد دارید به بازیکنی که در محدوده ی دید نیست پاس دهید امکان کمتری دارد که پاس موفقیت آمیز باشد. EA امیدواره که این راهی برای خلاص شدن از پاس های کور باشه. Personality Plus توسعه یافته تر شده و اکنون بر روی پاس دهی بازیکنان تحت اختیار CPU تاثیر گذار هست. و … ! شما از هم اکنون می توانید نسخه آزمایشی بازی فوق العاده زیبای FIFA 12 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلود سافت ور دریافت نمایید.

توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلود سافت ور امیدوار است از این دموی بی نظیر نهایت لذت را ببرید و منتظر نسخه اصلی بازی از همین وبسایت باشید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود دمو بازی فیفا ۱۲ Fifa 12 Demo

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
  • سلام من بازی رو از سایت شما دانلود کردم سیستم من هم از لحاظ سخت افزاری مشکلی نداره ولی با کلید بر روی آیکن بازی بازی بالا میاد ولی لد نمیشه و میاد بیرون از سایت فیفا پچ هم ذانلود کردم همین مشکل رو داره اگر میتونید لطفا راهنماییم کنید . با تشکر

    • من خودم بازی رو نصب و تست کردم مشکلی نداشت البته چون نسخه دمو هست شاید یه سری مشکلات پیش بیاد شما آخرین نسخه دارکت ایکس و آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خودتون رو دانلود و نصب کنید شاید مشکلتون حل شد البته تا 2,3 روز دیگه نسخه کامل بازی هم میاد که روی سایت قرار میگیره

  • 
    
    رفتن به نوار ابزار