شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم. (دوروستان)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دانلود تیزر سریال های تلویزیون در نوروز 1396

دسته بندی :دانلود فيلم , فیلم
تاریخ : 23 اسفند 1395
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده مهراد
372 بازدید
0 نظر


دانلود تیزر سریال های تلویزیون در نوروز 1396

دانلود پیش نمایش مجموعه های جدید تلویزیون در شبکه های سیما

تیزر تصویری سریال های ایرانی ویژه ایام نوروز در سال 1396

شبکه های یک و دو و سه سیما در ایام نوروز سال 1396 سریال های جدیدی آماده پخش دارند که در ادامه توضیحات و تیزر هر کدام از آنها را خواهید دید…

✔️ سریال “علی البدل” ساخته سیروس مقدم
فیلمنامه این مجموعه به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند نوشته شده است. سریال علی‌البدل در 13 الی 15 قسمت برای پخش در ایام نوروز 96 از شبکه یک سیما در نظر گرفته شده است. احتمال پخش این سریال از شبکه HD هم وجود دارد که در صورت پخش، نسخه اچ دی را از وبسایت دانلود سافت ور دانلود خواهید کرد.
داستان سریال در روستایی اطراف همدان رقم می‌خورد و درباره کسانی است که حضور دارند اما حق رای ندارند، کسانی که در مجالس و شوراها اعضای علی البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند.

بازیگران این سریال عبارتند از:
مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، احمد مهرانفر، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، هومن حاجی عبداللهی، محمود جعفری، عزت الله رمضانی فر، بهرام افشاری، فروغ گجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی، محسن تنابنده و…

? [دانلود تیزر سریال علی البدل] ?

✔️ سریال “مرز خوشبختی” ساخته حسین سهیلی‌زاده
مهران رسام تهیه‌کنندگی این سریال عید نوروزی را برعهده دارد. “مرز خوشبختی” داستان چند جوان است و به بیکاری و مهاجرت معکوس می‌پردازد. این سریال در ایام نوروز 96 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت. علی لهراسبی هم به عنوان خواننده تیتراژ این سریال انتخاب شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «به طلا و تلاش و عشق… جوان و گُل و گِل… همه چیز از یک وسوسه شروع می‌شود و به یک وسوسه ختم می‌شود. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب‌هاست. دوراهی‌ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده‌ای. یک سو شاید خوشبختی است و در سوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است».

بازیگران این سریال عبارتند از:
پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط‌خواه، رضا یزدانی، جواد زیتونی، عباس محبوب و امیر غفارمنش

? [دانلود تیزر سریال مرز خوشبختی] ?

 ✔️ سریال “دیوار به دیوار” ساخته سامان مقدم
مجموعه تلویزیونی “دیوار به دیوار” به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادی از گزینه‌های دیگر نوروز است. این سریال به سفارش مرکز امور نمایشی سیما تولید می شود و قرار است نوروز 96 روی آنتن شبکه سه سیما رود.
این سریال مضمونی کمدی دارد و داستان چهار خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند، سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این چهار خانواده هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند.

بازیگران این سریال عبارتند از:
فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، آزاده صمدی، رویا تیموریان، ویشکا آسایش، حسن زارعی، پژمان جمشیدی، علی شادمان، یاسمینا باهر، رضا ناجي، مهسا طهماسبی، جواد عسگری و…

 

? [دانلود تیزر سریال دیوار به دیوار] ?

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود تیزر سریال های تلویزیون در نوروز 1396

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار