اگر زمانی دراز به اعماق نگاه کنی آنگاه اعماق هم به درون تو نظر می‌اندازند. (نیچه)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution برای XBOX360

دسته بندی :بازی Xbox 360 , کنسول
تاریخ : 27 مرداد 1390
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده پژمان
2,184 بازدید
0 نظر


| دانلود در پارت های 1 گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |

|بازی به صورت Region Free می باشد|

داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند. برای مشاهده ادامه توضیحات و نقد کامل بازی و دانلود رایگان بازی برای کنسول XBOX360 با لینک مستقیم و کاملا رایگان ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

این کمپانی بزرگ که رییس آن فردی است به نام David Sarif ، قصد در انجام تغییراتی روی روحیه و قوای بشر دارد و بیشتر قاصد است تا بشر را به واسطه ی ابزار مصنوعی آن زمان ، قوی و نامحدود جلوه دهد. داستان بازی از جایی شروع می شود که گروهی به سرکردگی فردی ناشناس ، به آزمایشگاه های تحقیقاتی کمپانی Sarif هجوم می آورند و در پی این حمله ی بی رحمانه ، Adam به شدت مجروح شده و پس از آنکه مدت بسیاری را در بیمارستان به سر برد ، به فردی مریض و ناقص مبدل گشت و از آن پس کاری نداشت جز کشیدن سیگارو لم دادن روی صندلی مخصوصش ! چهره ی وی سرشار از غم بود و تم عبوسی بر صورت وی چیره گشته بود ! David Sarif که علاقه ی زیادی به Adam داشت و او را یکی از نیروهای کلیدی کمپانی می دانست ، ابتدا وی را تحت جراحت شدیدی قرار داد ، اما این کار افاقه نکرد. پس از مدتی ، کشیش های کلیسا نزد او آمدند تا بلکه با دعا و ذکرهای مخصوصی که بکار می برند ، موجب بهبودی اش شوند ، اما این کار هم فایده ای روی حال پریشان Adam نداشت ! او از زندگی کاملاً دل بریده بود و تنها خواستار مرگ بود ، اما نه ؛ این فکر اشتباه است ، هنوز هم راهی برای بقای او مانده بود. از آن پس David ، وی را بوسیله ی اندام روباتیکی نظامی و کاملاً مصنوعی آن دوره که در آزمایشگاه های کمپانی Sarif ساخته شده بود ، زنده نگه داشت. پس از آنکه وضع و احوال Adam رو به راه شد ، بار دیگر به کمپانی بازگشت. پس از گذشت مدتی ، توطئه ای بزرگ علیه کمپانی صورت گرفت و Adam در میان افرادی که سعی به مقابله در برابر این توطئه داشتند ، قرار گرفت. در طول بازی ، تمام هدف شما با Adam همین است و برای برملا کردن نقشه ها و دسیسه چینی های دشمنان ، باید به چند شهر مختلف سفر کنید و عاملان اصلی این توطئه را نابود سازید. شاید پیام کلی داستان Human Revolution این است که دنیا در حال رفتن به ناکجا آباد است ! انسان ها در آینده بسیار حریص تر از حال خواهند شد و همین دستیابی به تکنولوژی و مدرنیزه شدن دنیا ، موجب اختلاف میان انسان ها شده و هر قشر ، علیه قشری دیگر دست به انقلاب می زند. می توان حدس زد که Eidos Montreal در مصاحبه ها و کنفرانس های مطبوعاتی که تا به امروز داشته است ، سیاست خاصی به خرج داده و همواره از بازگو کردن جزئیات بیشتر در مورد داستان پرهیز کرده است.

 

گیم پلی

گیم پلی Deus Ex: Human Revolution تنها بر اساس مود تک نفره یا Single Player بنا شده است. سازنده سعی دارد تا بیشتر تمرکز خود را روی ساخت این مود قرار دهد و آن را به نحو احسن پدید آورد. در ادامه به معرفی برخی قابلیت ها و ویژگی های مود Single Player خواهیم پرداخت. شاید نتوان این عنوان را یک بازی FPS و یا بازی نقش آفرینی کامل دانست ، اگر Deus Ex: Human Revolution را بازی دو سبکی بدانیم درست تر است. گیم پلی بازی در یک نگاه بسیار تاکتیکی و داینامیک تر از بازی های هم سبک پدید آورده شده است. بازیکن قادر است با استفاده از چندین حالت بازی را انجام دهد که بهترین و جذاب ترین این حالت ها ، مخفی کاری است که در اینجا کارهای Adam شباهت بسیاری به اعمال Sam Fisher در سری بازی های Splinter Cell دارد و گویا از حرکات وی الهام گرفته شده است. یکی از کارامدترین قابلیت ها در این حالت ، سیستم کاور گیری است که با توجه به چندین دمویی که تا به حال از بازی دیدیم می شود ادعا کرد که بسیار عالی طراحی شده است. در این بخش Adam می تواند پشت اجسام ساکن و یا پشت اجسام متحرک کاور بگیرد و با هل دادن آنها ، کاوری متحرک برای خود ایجاد کند و به راحتی دشمنان را از سر راه خود بردارد. در هر قسمت از گیم بازی ، اجزای مکانیکی Adam تغییر خواهد کرد. برای فرض مثال شما فردی را با اسلحه می کشید و سپس به شخصی می رسید که پشتش به شماست و شما در گستره ی دید او نیستید ، در این صورت اگر چاقو را انتخاب کنید ، سیستم مکانیکی دست شما از حالت اسلحه به حالت چاقو تغییر خواهد کرد و رگ حیات وی را به راحتی قطع خواهید کرد ، این پدیده در بازی ، اصطلاحاً Augmentations نام دارد ، در این مواقع اکثراً تغییر سبک FPS به RPG هم شاهد خواهیم بود. بیش از ۲۰ سلاح گوناگون در این عنوان دیده می شوند که در طول بازی در مرحله ای خاص ، مجبورید با هر یک از آنها دست و پنجه نرم کنید. کارآمد ترین و بهترین اسلحه در بازی Pistol مخصوصی است که در اکثر مرحله های بازی Adam از آن استفاده می کند. در میان اسلحه های کمری و اسلحه های سنگینی که در بازی وجود دارد ، مواد منفرجه نیز دیده می شود که در حین انجام بازی از آنها بهره های زیادی می توان برد. یکی از ویژگی های گیم پلی بازی ، استفاده از قابلیت Smart Vision می باشد. با استفاده از این قابلیت ، بازیکن قادر است دشمنان و اشیای پنهانی که پشت دیوار هستند را مشاهده کند و برای کشتن آنان نقشه بکشد. البته این قابلیت در تمام مراحل قابل استفاده نیست و بیشتر در مراحلی می توان از آن بهره برد که مجبور به انجام مخفی کاری باشید. در مراحل مخفی کاری ، یکی دیگر از اعمالی که انجام آن واجب است ، هک کردن می باشد. با استفاده از هک ، بازیکن می بایست ، سیستم قفل درها و کمد هایی را که مجبور است باز کند ، بشکاند. این عمل را بازیکن باید خودش یاد بگیرد و راهنمای خاصی در بازی وجود ندارد. دیگر ویژگی که در گیم پلی بازی می توان از آن بهره برد ، Cloaking است ، که با استفاده از آن می توان بصورت نامرئی در آمد ، این سیستم شباهت بسیاری به قابلیت نامرئی شدن در سری بازی های Crysis دارد. سیستم سلامتی بازی نیز ، Regenarating Health می باشد. این سیستم کمک زیادی می کند تا بازیکن در طول بازی بسیار کمتر بمیرد و مجبور نشود دوباره قسمت های را که رد کرده ، از نو انجام دهد. لازم به ذکر است که مشابه این سیستم در عنوان COD Black OPS هم دیده شده است و اگر شبیه همان باشد ، جای حرفی در آن باقی نخواهد ماند.

 

گرافیک

حال به معرفی مبحث گرافیک بازی می رسیم. این عنوان با موتور بهبود یافته ی شرکت Crystal Dynamics ، یعنی موتور Crystal Engine ساخته می شود. گرافیک Deus Ex: Human Revolution تم فوق العاده تیره ای دارد و بسیار کم در بازی ، شما روز را مشاهده می کنید ، به همین علت نورپردازی بازی باید بسیار هنرمندانه طراحی شده باشد که تا به حال حقانیت این ادعا به اثبات رسیده است. محیط های بازی بسیار زیبا طراحی شده اند و بافت های که برای ساخت چهره ی کارکترها ، محیط های بسته و باز ، ماشین ها و … از آنها استفاده شده است ، از جمله بافت های مطلوب و با کیفیت اند. Shadow نیز در بازی بسیار زیبا کار شده و در مکان های تاریکی که در آنها تنها یک لامپ روشن است ، زیبایی Shadow بازی را به خوبی مشاهده خواهید کرد. رنگ بندی محیط هم بسیار زیبا است ، ولی در عین حال پیچیده است. در بیشتر مراحل ترکیب رنگ زرد تیره و مشکی به خوبی به چشم می خورد و می توان گفت پالت رنگی استفاده شده در بازی از رنگ های معدودی تشکیل شده و اگر بار دیگر بخواهند موتور بازی را تقویت کند ، باید این پالت را تغییر دهند. طراحی چهره ی کارکترها هم از جمله نکات مثبت بازی می تواند باشد. تخریب پذیری محیط هم بسیار بالاست و بیشتر اشیای درون یک مکان ، در اثر تیراندازی می شکنند و یا متفجر می شوند. دود هم در بازی که اکثراً در اثر تیراندازی و یا انفجار به چشم می خورد فوق العاده است و می توان گفت بسیار داینامیک و شگفت انگیز طراحی شده است. افکت های بسیاری مانند افکت خون ، باد و باران و رعد و برق در این عنوان دیده می شود که از میان آنها افکت باران بسیار عالی طراحی شده است ، ولی افکت ون کمی مصنوعی است. می توان گفت گرافیک بازی با وجود تم تیره ای که به خود گرفته و با وجود اینکه بسیار ساده است ، اما فوق العاده هنری است و به طور قطع می شود ادعا کرد که از تمام قوای موتور بازی بهره گیری شده تا هر چه بهتر بتوانند گرافیک این عنوان را پدید آوردند که البته حدودی به این امر دست یافتند.

 

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

https://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/08/deus-01-small.jpg https://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/08/deus-02-small.jpg

https://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/08/deus-03-small.jpg https://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/08/deus-04-small.jpg

https://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/08/deus-05-small.jpg https://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/08/deus-06-small.jpg

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلود سافت ور نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.
توجه: حجم فایل های دانلود 5.5 گیگابایت می باشد که بعد از اکسترکت کردن فایل ها به 7.6 گیگابایت تغییر پیدا خواهد کرد.

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution برای XBOX360

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار