عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند. (دیزرائیلی)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


بهترین هولدر موبایل برای پراید چیست؟

دسته بندی :رپورتاژ
تاریخ : 22 شهریور 1401
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده مهراد
178 بازدید
0 نظر


در هنگام خرید هولدر موبایل، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید، مدل ماشین است. هیچ ماشینی داشبورد مشابه دیگری ندارد، به همین دلیل هولدر موبایل در مدل های مختلف برای ماشین های مختلف طراحی شده اند. در ادامه ویژگی های بهترین هولدر موبایل برای پراید را با هم بررسی می کنیم.

 

 

چه هولدر موبایلی برای پراید مناسب است؟

از آنجایی که داشبورد پراید جای بیشتری نسبت به دیگر ماشین ها دارد، انتخاب هولدر مناسب برای آن کار چندان سختی نیست و محل نصب هولدر به راحتی پیدا می شود. امکان نصب هولدر موبایل برای پراید روی داشبورد، شیشه و دریچه کولر فراهم است. به همین خاطر نیازی نیست در هنگام خرید هولدر خیلی سخت گیر باشید.

به طور کلی می توان گفت که انتخاب هولدر موبایل برای پراید امری سلیقه ای است. پایه های نگهدارنده چسبی، گیره ای، مکنده ای، مغناطیسی و دیگر مدل ها همه مناسب ماشین پراید هستند. همچنین می توانید با استفاده از آموزش ساخت هولدر مگنتی برای موبایل، خودتان یک هولدر مناسب خودرو بسازید.

شیشه و داشبورد پراید چندان بزرگ نیست ولی معمولا برای نصب یک هولدر کافی خواهد بود. هولدر موبایل برای پراید اگر به صورت مکنده باشد، گزینه مناسبی است، زیرا به سادگی می توان مکان آن را از شیشه به داشبورد تغییر داد. بدین ترتیب آزادی عمل زیادی برای تنظیم زاویه مناسب خواهید داشت. انتخاب هولدر فرمان نیز گزینه مناسبی است زیرا یک حالت ایده آل برای کنترل موبایل را در اختیارتان قرار می دهد.

بهترین برند هولدر موبایل برای پراید

برند های بساری در بازار وجود دارند که محصولات جانبی موبایل تولید و عرضه می کنند که در ادامه به معرفی بهترین و مهمترین آن ها می پردازیم:

 

 

برندهای بسیاری در بازار وجود دارد که در ادامه به معرفی بهترین و مهمترین آنها می پردازیم:

  • برند آلردام (Earldom)
  • جویروم (Joyroom)
  • ایکس او (Xo)
  • یسیدو (Yesido)
  • هوکو (Hoco)
  • بیسوس (Baseus)

تمامی برند های نام برده شده شامل تمامی انواع هولدر ها نظیر هولدر داشبوردی، هولدر قابل نصب روی دریچه کولر، هولدر قابل نصب روی شیشه، هولدر شارژ وایرلس و هولدر مگنتی می شوند.

1-برند آلردام (Earldom)

برند Earldom برندی شناخته شده برای داشبورد است. پایه های نگهدارنده موبایل با استفاده از چسب قوی به سطح داشبورد یا شیشه می چسبند. هولدرهای غیر مگنتی Earldom دارای سه گیره‌ به صورت مثلثی است که در جاده های ناهموار موبایل را کاملا فیکس نگه می دارد. گیره هایی که در قسمت زیری موبایل قرار دارند دارای یک شیار هستند تا امکان اتصال کابل در حین استفاده از هولدر را برایتان فراهم کنند.

هولدرهای آلردام از چرخش 360 درجه برخوردار بوده و قابل تنظیم هستند. مواد تشکیل دهنده هولدر های آلردام معمولا ترکیبی از PVC ، PC و ABS بوده و در برابر آسیب بسیار مقاوم است. اگر به دنبال هولدر موبایل برای پراید هستید ما به شما برند Earldom را پیشنهاد می کنیم.

هولدر های این برند را می توانید با توجه به سلیقه خود روی داشبورد یا شیشه خودرو نصب کنید. از ویژگی‌های بسیار کاربردی برخی هولدر های این برند می توان به قابلیت شارژ گوشی اشاره کرد. Earldom انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، هوآوی و … را پشتیبانی می‌کند.

2- ایکس او(Xo)

یکی از شرکت هایی که در زمینه هولدر های موبایل تولیدات متنوعی را ارائه داده است، کمپانی Xo است. پایه های نگهدارنده آهنربایی داخل خودرو این شرکت بسیار معروف هستند. هولدر های مغناطیسی Xo با استفاده از 6 آهنربای بسیار قوی، موبایل را به خوبی نگه می دارند. با طراحی ساده و دو رنگ مشکی و نقره ای که دارد تمامی سلیقه ها را به خود جذب می کند.

اگر به دنبال هولدر موبایل برای پراید هستید، هولدرهای Xo مینیمال و سبک بوده و مانعی برای دید هنگام رانندگی ایجاد نمی‌کند. در ساختار این هولدرها از پلاستیک ABS و آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. این مواد عمر طولانی هولدر را تضمین می کند. برای جلوگیری از ایجاد خش روی موبایل هم در محل اتصال گوشی از مواد سیلیکونی استفاده شده است.

3-جویروم (Joyroom)

برند Joyroom نیز مانند سایر برند ها از انواع هولدر ها برخوردار است. هولدرهای  شارژ وایرلس جویروم دارای دو قابلیت همزمان هولدر و شارژر وایرلس به صورت هم زمان هستند. برند Joyroom قابل نصب روی داشبورد خودرو بوده و سازگار با انواع برندهای موبایل است.

قابلیت چرخش 360 درجه سری و 240 درجه بازو در اکثر هولدر ها این امکان را به شما می دهد تا آزادی عمل بیشتری برای تنظیم زاویه دید داشته باشید. بدنه هولدر موبایل برای پراید  جویروم را ترکیبی از مواد ABS  و پلی‌کربنات نسوز تشکیل داده است که در برابر ضربه و آسیب بسیار مقاوم عمل می‌کند. محصولات جویروم طراحی ساده ای داشته و یک اکسسوری زیبا و شیک برای خودرو شما محسوب می شود.

4- یسیدو (Yesido)

محصولات Yesido معمولا مشتریان جوان را به خود جذب می کند. طرح های خلاقانه و خدمات متفاوتی که هر کدام از هولدر ها به کاربران ارائه می دهد، در محبوبیت این برند موثر بوده است.

اگر به دنبال هولدر موبایل برای پراید هستید، محصولات Yesido از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. مواد اولیه به کار رفته در بسیاری از محصولات Yesido پلاستیک باکیفیت ABS است که بسیار مقاوم و با کیفیت است.

5-هوکو (Hoco)

شرکت هوکو هولدر هایی زیبا و مرغوب با بدنه ای بسیار محکم و مقاوم تولید می کند. معمولا جنس این هولدرها از ABS، PC و سيليكون است. قابلیت چرخش 360 درجه هلدرهاي Hoco به شما این امکان را میدهد که تلفن همراه خود را در زاویه و حالت دلخواه تنظیم کنید.

پايه های اين نگهدارنده ها با چسب بسیار محکم 3M به محل مورد نظر میچسبند. به همین خاطر مناسب ترین هولدر موبایل برای برای پراید بوده و تمامی مدل های آیفون و اندروید را پوشش می دهد.

6- بیسوس (Baseus)

شرکت معروف Baseus با ارائه پایه نگهدارنده موبایل باری را از دوش رانندگان برداشته است. برخی از این نگهدارنده ها زیبا طوری طراحی شده اند که روی دریچه کولر و هم روی داشبورد قابل نصب می باشند و مانع دید راننده نمی شوند.

مواد اولیه سازنده این محصول پلاستیک و فلز بسیار مقاوم  ABS و پلی کربنات است. محصولات Baseus در دو رنگ مشکی و نقره ای ارائه شده است که تمامی سلیقه ها را دربرمی گیرد. هولدرهای بیسوس مقاوم و بادوام بوده و مناسب اغلب خودروها از جمله پراید است.

 

اطلاعات دانلود:

نام: بهترین هولدر موبایل برای پراید چیست؟

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار