شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم. (دوروستان)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر در وردپرس

دسته بندی :رپورتاژ
تاریخ : 3 تیر 1401
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده مهراد
226 بازدید
0 نظر


بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر در وردپرس

 

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، خوش شانس هستید، زیرا بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر  وردپرس وجود دارد که می‌توانند همه کارها را برای شما انجام دهند. چرا که سال ۲۰۲۲ است و همه چیز در مورد وب سایت‌های پویا با هزاران تصویر و طرحی فوق العاده است که نه تنها برای کاربران دسکتاپ بلکه برای موبایل نیز مناسب است. در این مقاله، ما بهترین پلاگین‌های موجود را فهرست می‌کنیم و لیستی از موارد موجود برای افزونه بهینه سازی تصاویر در وردپرس ارائه می‌کنیم.

تصاویر زمانی که به درستی استفاده شوند می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند و صفحات وب شما را از تبدیل شدن به بلوک‌های متنی بی محتوا حفظ کنند. از طرف دیگر، پر کردن وب سایت شما با تصاویر بهینه نشده می‌تواند جذبه را از بین ببرد و سایت شما را غیرقابل تحمل کند.

 

 پلاگین وردپرس چیست؟

پلاگین وردپرس چیست؟

 

پلاگین وردپرس یک نرم افزار کاربردی کوچک است که ویژگی‌ها و عملکردهای یک وب سایت وردپرس را گسترش می‌دهد.

افزونه‌ها نقش مهمی‌در ساخت وب سایت‌های عالی با استفاده از وردپرس دارند. با استفاده از پلاگین‌ها میتوانید بدون دانستن حتی یک خط کد، ویژگی‌های دلخواه را به وب سایت خود اضافه نمایید.

اما چرا افزونه‌ها مهم هستند؟ پلاگین‌ها بلوک‌های سازنده سایت وردپرس شما هستند. آنها عملکردهای مهمی‌را برای وب سایت شما به ارمغان می‌آورند، ممکن است در سایت نیاز به افزودن فرم‌های تماس، بهبود سئو، افزایش سرعت سایت، ایجاد یک فروشگاه آنلاین یا ارائه گزینه‌های ایمیلی داشته باشید. هر کاری که نیاز دارید در وب سایت خود انجام دهید را می‌توان با یک افزونه یا پلاگین انجام داد.

افزونه های کاهش حجم تصاویر در وردپرس

بهینه سازی تصویر فرآیندی است که در آن شما یک تصویر را مطابق با معیارهای خاصی برای وب سایت خود تنظیم می‌کنید. این مجموعه معیارها شامل ابعاد، اندازه، وضوح و قالب مناسب است. این افزونه به افزایش سرعت وب‌سایت کمک می‌کند و جز خدمات سئو پلاگین‌های وردپرس محسوب می‌شود.

 

همچنین در نظر داشته باشید که بهینه سازی تصویر و فشرده سازی تصویر یکسان نیستند. فشرده‌سازی تصویر بخشی از فرآیند بهینه‌سازی تصویر است که در آن اندازه تصویر کاهش می‌یابد در حالی که کیفیت تصویر را در نظر می‌گیریم.

۱.  SEO Friendly Images

SEO Friendly Images برای وردپرس افزونه ای است که به طور خودکار تمام تگ‌های عنوان و تگ‌های alt تصاویر صفحات و پست‌های شما را بهینه می‌کند و حتی روی تصاویر محتوای شخص ثالث مانند یک فیلد سفارشی پیشرفته کار می‌کند.

با ویژگی شگفت‌انگیز Lazy Loader  ارائه شده توسط unveil.js. با تاخیر در بارگذاری تصاویر، عملکرد وب سایت شما را افزایش می‌دهد. همراه با آن، در آخرین نسخه، ویژگی بهینهسازی لینک را نیز شامل می‌شود.

۲. Lazy Load

بارگذاری تنبل Lazy loading)) یک تکنیک بهینه‌سازی است که محتوای قابل مشاهده را بارگیری می‌کند اما رندر محتوایی را که می‌توانید در پایین صفحه مشاهده کنید به تعویق می‌اندازد. این پلاگین به طور عمده برای تصاویر یا ویدیوهای خارج از صفحه اعمال می‌شود که تا زمانی که لازم نباشد بارگیری نمی‌شوند.

بارگذاری تنبل راهی آسان برای بهینه سازی سرعت صفحه و بهبود تجربه کاربر نهایی است زیرا از دانلود منابع غیر ضروری یا اجرای کد جلوگیری می‌کند.

۳. tiny compress images

با بهینه سازی تصاویر JPEG، PNG و WebP، وب‌سایت خود را سریع‌تر کنید. این افزونه با ادغام با سرویس‌های محبوب فشرده‌سازی تصویر TinyJPG و TinyPNG به طور خودکار تمام تصاویر شما را بهینه می‌کند. برخی ویژگی‌های این افزونه عبارتند از:

  •     بهینه سازی خودکار تصاویر جدید هنگام آپلود.
  •     بهینه سازی پس زمینه پیشرفته برای سرعت بخشیدن به گردش کار.
  •     بهینه سازی تصاویری را که از قبل در کتابخانه رسانه خود قرار دارند.
  •     بهینه سازی انبوه آسان کتابخانه رسانه ای موجود.

۴. LiteSpeed Cache یا LSCWP

LiteSpeed Cache یا LSCWP

 

LiteSpeed Cache for WordPress (LSCWP) یک پلاگین شتاب دهنده سایت است که دارای یک کش انحصاری در سطح سرور و مجموعه ای از ویژگی‌های بهینه سازی است.

با نصب سرور وب LiteSpeed و حافظه پنهان صفحه داخلی LSWS ارتباط برقرار می‌کند تا زمان بارگذاری صفحه را به طور چشمگیری کاهش دهد.

LSCWP با ابزارهای پیشرفته مدیریت حافظه پنهان و ویژگی‌های بهینه سازی، یک راه حل شتاب دهنده سایت همه در یک است. این تنها افزونه بهینه سازی است که شما نیاز دارید!

۵. Image Optimizer wd

Image Optimizer wd

 

آیا تعداد زیادی عکس با وضوح بالا در وب سایت خود دارید؟ تصاویر موجود در وب سایت شما می‌توانند زمان بارگذاری صفحه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و برای بازدیدکنندگان سایت شما ناامید کننده باشند. بهینه سازی تصاویر به وب سایت شما سرعت می‌بخشد و همچنین به شما در صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی در وب سایت شما کمک می‌کند.

افزونه Image Optimizer وردپرس شما را قادر می‌سازد تا با حفظ کیفیت تصویر، فایل‌های PNG، JPG، GIF و PDF  (فقط نسخه پولی) را تغییر اندازه، فشرده و بهینه کنید. روش‌های فشرده‌سازی بدون ضرر، کاهش کبفیت برای انتخاب در دسترس هستند. فشرده سازی بدون اتلاف (Lossless) به شما این امکان را می‌دهد اندازه تصاویر را بدون تأثیر قابل توجهی بر کیفیت تصویر تغییر دهید. با روش Lossy Compression قادر خواهید بود تصاویر را با حداقل افت کیفیت فشرده سازی کنید. به طور کلی، افزونه فشرده سازی تصویر شما را قادر می‌سازد تا اندازه فایل‌های تصویری را تا 80% بسته به تصویر و نوع فشرده سازی تغییر دهید.

کلام آخر

استفاده از پلاگین‌ها و تکنیک‌های بهینه سازی تصاویر، یکی از متدهایی است که از طریق آن می‌توانید سایت وردپرس خود را بهینه کنید. تاثیر بسزایی در سرعت وب سایت شما دارد. حتی اگر از چندین فیلم و عکس استفاده می‌کنید، سرعت سایت را افزایش می‌دهد و تجربه کاربری در وب سایت شما را بسیار بهتر می‌کند.

بسیاری از روش‌های دیگر مانند بهینه‌سازی تصویر و حافظه پنهان نیز وجود دارند که می‌توانند به بهبود سرعت سایت کمک کنند. افزونه‌ای را انتخاب کنید که مناسب وب‌سایت شما باشد و عملکرد را بهینه کنید تا تجربه بهتری برای کاربر داشته باشد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره میتوانید با کارشناسان و متخصصین مشاوره و فروش وب‌رمز تماس حاصل نمایید.

اطلاعات دانلود:

نام: بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر در وردپرس

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار