بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی. (رودی)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دانلود بازی Sam and Max Season 3 – The Devil’s Playhouse

دسته بندی :بازی , ماجرایی , معمایی
تاریخ : 29 مرداد 1390
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده پژمان
2,023 بازدید
0 نظر


| دانلود در پارت های 1 گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |

بازی بسیار زیبا و معمایی سم و مکس ، از دو شخصیت فضایی تشکیل شده است. سم سگی با قد ۶فوتی می باشد که در لباس کارآگاهی بزرگ خود محو شده و یک دوربین ۴۴ همیشه همراه اوست تا از وقایع عکس برداری کند. مکس خرگوشی کوچک ۳فوتی می باشد که قاتلی بی نظیر و بی رحم است که با تیغ برنده ی هود طبیعت را دچار ترس و وحشت می کند. این ۲ موجود فضایی در خیابان های شهر نیویورک قدم می زنند و وقایع جالبی را به کشف و حل می پردازند. فصل جدید این بازی که با نام Sam & Max: The Devil’s Playhouse می باشد ، روایتی منبی بر ترسناک ترین ، بیگانه ترین و جذاب ترین بازی امروزی دنیا می باشد. وقتی که ماه گرفتگی آغاز می شود ، نیرویی بیگانه و قدرتمند به این ۲ موجود فضایی الهام می بخشد که باید از شهر محافظت نمایند و قوانین را به حقیقت پیوند دهند. در این نسخه از بازی ، سم و مکس با قدرت اسرار کهن مواجه می شوند ، در حالی که مکس به ذهن خوانی و تلپاتی می پردازد و آینده را پیش بینی می کند. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلود سافت ور دریافت نمایید.

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP / Vista / Windows 7
Processor: 2.0 GHz (3 GHz Pentium 4 or equivalent rec.)
Memory: 1 GB
Graphics: 128MB DirectX 8.1-compliant video card (128MB rec.)
DirectX®: Version 9.0c or better
Hard Drive: 7.2 GB
Sound: DirectX 8.1 sound device

 

تصاویری از محیط بازی:

http://www.dl2.downloadsoftware.ir/Games/PC/Sam%20and%20Max%203/img/Sam-max-01-small.jpg http://www.dl2.downloadsoftware.ir/Games/PC/Sam%20and%20Max%203/img/Sam-max-02-small.jpg

http://www.dl2.downloadsoftware.ir/Games/PC/Sam%20and%20Max%203/img/Sam-max-03-small.jpg http://www.dl2.downloadsoftware.ir/Games/PC/Sam%20and%20Max%203/img/Sam-max-04-small.jpg

http://www.dl2.downloadsoftware.ir/Games/PC/Sam%20and%20Max%203/img/Sam-max-05-small.jpg http://www.dl2.downloadsoftware.ir/Games/PC/Sam%20and%20Max%203/img/Sam-max-06-small.jpg

توضیحات نصب بازی:پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. برای نصب بازی حتما باید یا بازی را بر روی دی وی دی رایت نمایید و یا اینکه توسط نرم افزارهایی همچون Daemon Tools ، ایمیج بازی را به صورت Mount اجرا کنید. پس از اتمام نصب ، دی وی دی باید در درون دیسک درایو حقیقی/مجازی شما باشد تا بتوانید بازی را جرا نمایید. بازی کرک نداشته و فقط نیاز به قرار داشتن بازی در دستگاه می باشد. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلود سافت ور امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

3) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود بازی Sam and Max Season 3 – The Devil’s Playhouse

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار