آنكه می تواند، انجام می دهد، آنكه نمی تواند انتقاد می كند. (جرج برنارد شاو)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

دسته بندی :اکشن , بازی
تاریخ : 2 مهر 1390
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (24 votes, average: 4,58 out of 5)
Loading...
نویسنده پژمان
16,257 بازدید
6 نظر

Driver-San-Francisco-PC

دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

.

نام بازی: Driver: San Francisco
سازنده: Atari
ناشر: Atari
سبک:شوم شخص اکشن/دنیای آزاد/ماشین رانی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:۱۰/۱۰
درجه اهمیت بازی:۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

.

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.
همانطور که اشاره شد گیم پلی بیشتر درون اتومبیل در جریان است بنابراین در وهله ی اول ممکن است متعجب شوید که چگونه می توان به سایر اتومبیلهای سواری تغییر وضعیت داد و از آنها استفاده کرد. یکی از نیروهای درونی Tanner در وضعیت کما عملیات “شیفت کردن” است بدین معنی که بازیکن اجازه دارد تا بسرعت بین انواع مختلفی از وسایل نقلیه جابجا شود. طی نمایش و برداشتهای مختلف از بازی به نظر می رسد که Tanner بارها و بارها مجبور باشد از سرعت رانندگی خود کم کرده و از خیابانهای اصلی به فرعی و بالعکس تغییر جهت دهد یا بعبارتی می توان گفت که تعقیب و گریزهای بسیاری در طول بازی رخ دهد. اما تنها این در شرایط اضطراری است که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، در غیر اینصورت بجای عکس العمل سریع و ترمزهای ناگهانی پی در پی وی ترجیح می دهد تا یک رانندگی آسان و ایمن را در پیش گرفته و تمرکز و هوشیاری خود را بر روی آن جمع کند.

.

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 (32/64 bit)
Processor: Intel Pentium D 3.0 Ghz or AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
Memory: 1GB Windows XP / 2GB Windows Vista – Windows 7
Graphics: 256 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card
Hard Drive: 10GB

.

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 SP1 (32/64 bit)
Processor: Intel Core2Quad Q6600 2.4Ghz or Athlon II X4 620 2.6Ghz
Memory: 2GB for XP / Vista / 7
Graphics: 512 MB DirectX compliant, Shader 4.0 enabled video card
Hard Drive: 10GB

.

 

توضیحات نصب:پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید.حال به فولدر UPDATE مراجعه کرده و فایل مربوطه در این فولدر را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، به فولدر SKIDROW مراجعه نموده و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به آدرس زیر بروید:

C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Ubisoft Game Launcher

دقت کنید که USERNAME نام کاربری ویندوز شما می باشد ، حال در این فولدر ، فایل settings.yml را پاک کنید. سپس به اجرای بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلود سافت ور امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
  • سلام و خسته نباشید
    من این بازی رو نصب کردم و همه کارهارو انجام دادم. بازی به خوبی بالا اومد ولی وقتی برای اطمینان از درست بودن همه چیز از بازی خارج شدم و دوباره وارد بازی شدم. دیگه بازی بالا نیومد بدون هیچ اروری
    مشکل الان کجاست؟
    اگه تکراری ببخشید چون یه سری ارور ها داد به خاطر همین دوباره فرستادم

    • سلام
      خوبى شما
      هر كى بازى اش دانلود كرده به اين ايدى در تلگرام پيام بده @AN180 ممنون ميشم

  • سلام
    چرا این قدر مشکل داره فایل هاتون من دو روز درگیر دانلود بودم الانم دانلود شده هر کارمیکنم نصب نمیکنم

    یکم خواهشا تمیز کار کنین

    مشکل از سیستم من نیس!

    • سلام مشکل نداره دوست عزیز

      ما فایل ها رو بدون تست قرار نمیدیم

      از ارور مربوط عکس بگیرید اسکرین شات آپلود کنید آدرس رو بدید من ببینم

  • سلام ببخشید لینک دانلود کرک مشکل داره. لطفاً بررسی کنید.

    • سلام

      لینک ها اصلاح شد.

  • 
    
    رفتن به نوار ابزار