هیچ چیز در زیر خورشید زیباتر از بودن در زیر خورشید نیست. (باخ‌من)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


تبدیل عکس به پی دی اف در اندروید و ایفون بدون افت کیفیت

دسته بندی :رپورتاژ
تاریخ : 5 اردیبهشت 1401
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده مهراد
158 بازدید
0 نظر

تبدیل عکس به پی دی اف در اندروید و ایفون بدون افت کیفیت

تبدیل عکس به پی دی اف در اندروید و ایفون بدون افت کیفیت

 

اشتراک گذاری عکس‌هایی با فرمت JPG در موارد مختلف از جمله انتقال عکس‌های شخصی یا کاری کاربرد دارد. اما برای حفظ کیفیت عکس ارسالی باید چه کرد؟ با تبدیل عکس با فرمت JPG به فایل PDF، تصویر مورد نظر با وضوح و کیفیت اصلی ارسال می‌شود. در ادامه این مقاله به آموزش تکنولوژی تبدیل عکس به پی دی اف در اندروید، ایفون، کامپیوتر و آنلاین با روش‌های مختلف پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

 

دلایل تبدیل عکس JPG به PDF

وقتی عکسی را در موبایل یا کامپیوتر خود ذخیره می کنید، معمولاً این عکس به عنوان یک فایل JPG ذخیره می شود. اگرچه فایل های JPG برای ذخیره سازی کوتاه مدت عالی هستند، اما در هر بار اشتراک‌گذاری یا ذخیره آنها کیفیت خود را از دست می‌دهند، بنابراین برای نگهداری طولانی مدت فایل‌ها روش خوبی نیستند.

اگر می‌خواهید فرمت JPG خود را به فایل PDF تبدیل کنید، می‌توانید از نرم افزار تعبیه شده در خود ویندوزها، مک و iOS استفاده کنید تا فایلهای جدید را مستقیماً در دستگاه خود ذخیره کنید. اگر از گوشی  Android استفاده می کنید، فقط به یک برنامه شخص ثالث ساده برای کمک به تبدیل عکس به فایل PDF نیاز دارید. این فرایند نسبتاً آسان است، بنابراین نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد.

آموزش نحوه تبدیل عکس با فرمت JPG به فایل PDF با حفظ کیفیت

تبدیل عکس به پی دی اف در آیفون یا آیپد

  1. برای تبدیل عکس JPG به PDF در آیفون خود ابتدا برنامه Photos را در iPhone خود باز کنید. این برنامه لوگویی به شکل یک گل چند رنگ با برچسب “Photos” در صفحه اصلی برنامه شما است.

 

2. روی عکسی که می خواهید تبدیل به PDF کنید بزنید و نگه دارید. منوی زمینه گسترش می‌یابد. اگر می خواهید چندین عکس را به یک PDF واحد تبدیل کنید، گزینه Select در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید، عکس‌هایی را که می‌خواهید تبدیل کنید را انتخاب کنید و سپس روی نماد Share در گوشه پایین سمت چپ بزنید. عکسها به ترتیبی که در برنامه Photos باز می‌شوند، در PDF آماده نمایش داده خواند شد.

 

  1. روی دکمه Print در منو بزنید. به انتهای منو است. این صفحه Printer Options را باز می کند.

 

  1. روی پیش نمایش عکس خود بزرگنمایی کنید. 2 انگشت خود را در مرکز پیش نمایش عکس قرار دهید و سپس آنها را به سرعت از هم دور کنید. با این کار نسخه بزرگتری از عکس شما باز می‌شود. اگر چندین عکس را انتخاب کرده اید، کافی است این کار را در اولین پیش نمایش عکس که مشاهده می کنید، انجام دهید.

 

  1. روی نماد Share تصویر با عنوان Iphoneblueshare2.png بزنید. این کادر دارای پیکان رو به بالا در گوشه بالا سمت راست است. با این کار منویی شامل گزینه‌های به اشتراک گذاری باز می‌شود. در بالای این منو ،”PDF Document”  را درست در زیر “Photo” مشاهده می کنید.
  2. روی گزینه Save to Files بزنید. برای مشاهده این گزینه ممکن است مجبور شوید منو را به سمت بالا بکشید. اینجا از شما خواسته می شود مکانی را برای ذخیره PDF انتخاب کنید.
  3. محل ذخیره را انتخاب کرده و روی Save بزنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید PDF را در iCloud Drive خود ذخیره کنید، آن گزینه را انتخاب کرده و در صورت دلخواه یک زیر پوشه را انتخاب کنید. پس از انتخاب مکان ذخیره، روی Save در گوشه بالا سمت راست بزنید تا PDF شما ذخیره شود.

 

تبدیل عکس به پی دی اف در اندروید

تبدیل عکس به پی دی اف با برنامه تبدیل jpg به pdf رایگان

  1. گوگل فتو Google Photos را باز کنید. اگر برنامه Google Photos را در  تلفن Android خود دارید، می توانید از آن برای تبدیل هرگونه فایل عکس، از جمله JPEG، به فرمت PDF به راحتی استفاده کنید. Google Photos بر روی اکثر اندرویدها از پیش نصب شده است. اگر Google Photos را نصب نیست، می‌توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه Play دانلود کنید.
  2. روی عکسی که می خواهید به پی دی اف تبدیل کنید بزنید. این یک نسخه بزرگتر را باز می کند.
  3. روی منوی سه نقطه که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد بزنید.

 

  1. در منو روی Print بزنید. با این کار پنجره محاوره ای Print باز می شود.
  2. از منوی “Select a Printer” گزینه Save as PDF را انتخاب کنید. این منو در گوشه بالا سمت چپ است.
  3. روی نماد PDF ضربه بزنید. این نماد سبز رنگ است که می گوید “PDF” در گوشه سمت راست بالا قرار دارد. از شما خواسته می شود نام پرونده را وارد کنید.
  4. فایل را نامگذاری کرده و روی Save ضربه بزنید. به PDF نامی بدهید که بعداً به خاطر خواهید آورد. این PDF را در Android شما ذخیره می کند. اکنون می‌توانید این مراحل را برای PDF های اضافی که باید ذخیره کنید، تکرار کنید.

اطلاعات دانلود:

نام: تبدیل عکس به پی دی اف در اندروید و ایفون بدون افت کیفیت

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار