بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی. (رودی)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دانلود کتاب فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷

دسته بندی :دانلود رمان , کتاب
تاریخ : 24 شهریور 1396
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
نویسنده مهراد
785 بازدید
0 نظر


دانلود کتاب فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷

 

دانلود کتاب فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷

 

 

نویسنده: ناشناس
موضوع: کتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش اینترنت
تعداد صفحات: ۶
فرمت: کتاب PDF
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

 

 

معرفی کتاب فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷

در کتاب فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال 2017 به دنبال مهم‌ترین فاکتورهای رتبه بندی سئو گوگل هستیم.

Google با داشتن الگوریتم‌های پیچیده، فرصت را برای کسب و کارهای آنلاین تازه ایجاد شده و کوچک ایجاد کرده است تا بتوانند با رقبای بزرگ و پر تجربه خود رقابت کنند. گوگل، در تعریف الگوریتم‌های خود ملاک‌های مهم و با ارزشی برای بالا بردن یک وب‌سایت در نتایج جستجو انجام داده است.

بک لینک‌ها هم‌چنان یکی از مهم‌ترین نشانه‌های برتری و قدرت‌نمایی از سوی Google مطرح شده است، ناگفته نماند که یک بک لینک به تنهایی نمی‌تواند در سئوی سایت شما تأثیرگذار باشد.

اما Google چگونه می‌تواند مفهوم انتزاعی و پیچیده‌ی بک لینک‌ها را به یک فاکتور مهم رتبه‌بندی قابل‌سنجش تبدیل کند؟
گوگل این فرآیند را به کمک معیاری به نام امتیاز لینک یا Link Score انجام می‌دهد. این عدد از امتیاز کیفی هرکدام از لینک‌های ورودی مجزا و تعداد لینک‌های داده‌شده به وب‌سایت به دست می‌آید. بنابراین، تعداد لینک، امری مهم در این امتیازدهی به شمار می‌آید. نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که شما نمی‌توانید در سال ۲۰۱۷ از لینک‌های اسپم و کم‌ارزش استفاده کنید.

به‌علاوه، لینک‌های گرفته‌شده از چنین دامنه‌هایی نیز ارزش بالایی برای شما به همراه نخواهند داشت؛ برای مثال google به هنگام ارزیابی تعداد لینک‌های شما، تنها یکی از آن‌ها را شمارش می‌کند. به همین دلیل، توجه اصلی شما از نظر کمی، باید معطوف به تعداد دامنه‌هایی باشد که از آن‌ها لینک می‌گیرید.

به بیان ساده‌تر Google با ایجاد چنین الگوریتمی تشخیص می‌دهد که محتوا و به‌طور کل سایت شما در چه سطح از محبوب بودن و مفید بودن برای کاربران قرار دارد و افزایش بک لینک‌های وب‌سایت شما به معنای افزایش محبوبیت و رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است.

 

اما محاسبه کیفیت لینک‌ها چگونه بررسی می‌شود؟

در حالی که ما می‌دانیم الگوریتم PageRank گوگل همچنان یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود، اما خوشبختانه، جایگزین‌های معتبر دیگری وجود دارند که بر اساس فرمول اصلی پیج رنک طراحی شده‌اند. وب‌سایت SEO PowerSuite که در حوزه‌ی سئو فعالیت دارد، به‌تازگی از الگوریتم InLink Rank رونمایی کرده است. نکته قابل توجه دیگری در رابطه با بک لینک‌ها و الگوریتم‌های گوگل، Anchor Text یا متن لینک بخش دیگری از بک لینک است که از جمله فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.
Anchor Text ها نیز مانند محتوای صفحات وب شما، اطلاعات زیادی در اختیار گوگل قرار می‌دهند. به این ترتیب که گوگل بر اساس Anchor Text های لینک‌ها می‌تواند از موضوع فعالیت سایت‌ها مطلع شوند.
به همین دلیل، Anchor Text ها از موضوعات مهم در مبحث سئو به شمار می‌آیند.

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود کتاب فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید


رفتن به نوار ابزار