دانستن کافی نیست، باید به دانسته ی خود عمل کنید. (ناپلئون هیل)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب

دسته بندی :کاربردی , نرم افزار آموزش زبان
تاریخ : 7 تیر 1399
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (16 votes, average: 3,81 out of 5)
Loading...
نویسنده پژمان
16,381 بازدید
6 نظر

دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب - وب سایت دانلود سافت ور

دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب

 

آموزش زبان انگلیسی در خواب این جمله ای است که در تبلیغات اکثر سایتهای ایرانی وجود دارد که با کلیک بر روی آنها متوجه می شوید باید آنرا بخرید. امروز در سایت دانلود سافت ور این مجموعه آموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم. این پک شامل 3iiCD بوده که مجموعه ای بی نظير و كامل از 18 درس و تمرين آموزش مكالمات زبان انگليسی بصورت گفتاری با فرمت MP3 و قابل استفاده در تمام دستگاه های صوتی پخش خانگی به دو زبان فارسی و انگليسی می باشد.

اين صداها با تلفيق دو تكنولوژی زنده نمايی صحنه های صوتی در داخل جمجمه يا Binaural Sounds و تكنيك منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی Brain Synchronizing ازطريق هدفون برای مغزهنگام خواب، قابل شنيدن می باشند و به دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترين شرايط كاری (يعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترين شيوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد. وقتی که شما از خواب بيدار می شويد در كمال حيرت می بينيد نسبت به روز قبل هزاران لغت جديد برايتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مكالمات روزمره و نوشته های انگليسی را درك می كنيد. همچنین متن درسها نيز به صورت فایل متنی و پی دی اف در داخل مجموعه قرارداده شده است.

 

امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده و فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم می کند. حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود.

یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد. اکنون فرض کنید با تکنیک ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شکل می دهد).

در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند و چند ساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشنا است. با توجه به اینکه این شیوه یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد، اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است که درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است که این شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبان جدید است. مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.

 

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
  • من قسمت یک رو دانلود کردم ول نحوه ی استفادش رو نمی دونم چون نمی تونم فایل دانلود شده رو باز کنم

    • شما برای باز کردم فایل باید از نرم افزار Winrar کمک بگیرید که داخل سایت موجوده یه سرچ کنید پیدا میکنید حجمش هم زیاد نیست

  • من خیلی دنبال این آموزش میگشتم.ممنون که در سایت قرار دادین.

  • agha vaghean merci. tnx

  • bebakhshid in hara mitonam ba goshi iphone 5 download konam va gosh konam?nemidonam winrar ro goshi appel ham javab mide lotfan rahmnamaem konid

    • درود اول باید برنامه winrar مخصوص اپل را روی گوشی تان داشته باشید تا زمانی که این فایل فشرده را دانلود کردید بتوانید در موبایل خود از حال فشرده خارج نمایید فایل های صوتی را گوش دهید.

  • 
    
    رفتن به نوار ابزار