بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)

نیپوتو

تبلیغات


ارسال پیامک زنده به مخاطبان در حال گذر
ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
مسابقه و نظر سنجی پیامکی
ارسال پیامک به دکل ایرانسل


دانلود کتاب آموزش نرم افزار fluent و gambit بصورت PDF

دسته بندی :دانلود كتاب آموزشی , دانلود كتاب كامپيوتر , کتاب
تاریخ : 5 آبان 1392
1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (44 votes, average: 3,98 out of 5)
Loading...
نویسنده Arya
57,654 بازدید
6 نظر


Fluent GAMBIT learning pdf book

امروز برای کاربران گرامی دانلود سافت ور کتاب آموزش نرم افزار fluent و gambit را بصورت PDF آماده کرده ایم . نرم‌افزار فلوئنت (به انگلیسی: FLUENT)‏ ، یک نرم‌افزار مهندسی به کمک رایانه در زمینه دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) برای مدل کردن جریان سیال و انتقال حرارت در هندسه‌های پیچیده می‌باشد. این نرم‌افزار امکان تغییر شبکه، به صورت کامل و تحلیل جریان با شبکه‌های غیرساخت‌یافته برای هندسه‌های پیچیده را فراهم می‌سازد. نوع مش‌های قابل تولید و دریافت توسط این گروه نرم افزاری شامل شبکه‌هایی با المان‌های مثلثی و چهارضلعی (برای هندسه‌های دوبعدی) و چهاروجهی، شش وجهی، هرمی یا گوه‌ای (برای هندسه‌های سه‌بعدی) می‌باشد. همچنین فلوئنت به کاربر اجازه‌ی بهبود شبکه (مثلا ریز کردن یا درشت کردن شبکه در مرزها و مکان‌های لازم در هندسه) را می‌دهد. نرم‌افزار فلوئنت اوج هنر برنامه‌نویسی برای مدل کردن جریان سیال و انتقال حرارت در هندسه‌های پیچیده می‌باشد. این نرم‌افزار امکان تغییر شبکه، به صورت کامل و تحلیل جریان با شبکه‌های غیرساخت‌ یافته برای هندسه‌های پیچیده را فراهم می‌سازد. نوع مش‌های قابل تولید و دریافت توسط این گروه نرم افزاری شامل شبکه‌هایی با المان‌های مثلثی و چهارضلعی (برای هندسه‌های دوبعدی) و چهاروجهی، شش وجهی، هرمی یا گوه‌ای (برای هندسه‌های سه‌بعدی) می‌باشد.
همچنین فلوئنت به کاربر اجازه‌ی بهبود شبکه (مثلا ریز کردن یا درشت کردن شبکه در مرزها و مکان‌های لازم در هندسه) را می‌دهد. این بهینه‌سازی برای حل و شبکه، ‌قابلیتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد که نتایج را در ناحیه‌هایی که دارای گردابه‌های بزرگ (مانند لایه‌ی مرزی و …) باشند،‌دقیق‌تر سازد. این قابلیت‌ها مدت زمانی را که برای تولید یک شبکه‌ خوب احتیاج می‌باشد در مقایسه با حل در شبکه‌های ساخت‌یافته به صورت قابل ملاحظه‌ ای کاهش می‌دهد. این نرم‌افزار با زبان برنامه‌نویسی C نوشته شده است و از تمامی توان و قابلیت انعطاف این زبان بهره می‌برد. نتیجتا این نرم‌افزار استفاده از حافظه‌ دینامیک، ساختار مناسب داده‌ها و اطلاعات و کنترل انعطاف‌ پذیر محاسبات را ممکن می‌سازد.
همچنين در خصوص نرم افزار گمبیت مي توان گفت اين نرم افزار وابسته به شرکت نرم افزاری Ansys Inc از سری نرم افزارهای رشته ی مهندسی مکانیک و به طور مستقیم در ارتباط با نرم افزار مشهور fluent می باشد. به طور خلاصه می توان گفت که با استفاده از گمبیت، طراحی و مش بندی یک شبکه ی تحلیل انجام می گیرد و آنگاه در نرم افزار fluent تحلیل ها بر روی فایلی که از نرم افزار گمبیت حاصل شده است، صورت می پذیرد. در واقع فایل خروجی از گمبیت ورودی نرم افزار فلوئنت خواهد بود.
کاربردهای این نرم افزار در هر تحلیلی خواهد بود که با استفاده از نرم افزار فلوئنت قابل انجام است، از مسائل انتقال حرارتی تا تمامی مباحث سیالاتی. همگی این زمینه ها می تواند نیاز ما را به فراگیری نرم افزار گمبیت آشکار سازد.
مجموعه كتاب آموزشي نرم افزار فلوئنت و گمبیت كه شامل كتب آموزشي اين دو نرم افزار به زبان اصلي بوده كه به صورت موضوعي گردآوري شده است، مباحثي كه در اين مجموع پوشش داده شده به شرح زير است:

    Airfoil
Annulus
Cavity
CFD
CVD
Cylinder
Gambit Cylinder
In Cylinder
Manifold
Nozzle
Ohmic heater
Pipe
Plate
Tank
Wave

توجه : این کتاب به زبان انگلیسی می باشد .

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود کتاب آموزش نرم افزار fluent و gambit بصورت PDF

پسورد: www.downloadsoftware.ir

لینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید


CAPTCHA Image
Reload Image

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
  • برادر عزیز شما که نوشتید آموزش نرم افزار فارسیه.ولی این اصلا فارسی نیس همش انگلیشه.سر کارمون گذاشتی؟

  • سلام
    در رابطه با پست شما با عنوان “دانلود کتاب آموزش نرم افزار fluent و gambit بصورت PDF” ، اینها فقط فایل pdf هستند و داخل اونها از فایلهای پروژه ها گفته شده، من فایل های مربوط به مثال Annulus رو احتیاج دارم، لطفا اگه امکانش هست برام ارسال کنید یا لینک دانلود یا حداقل منبع و نام اصلی کتاب رو معرفی کنید.

  • tnx
    downloadsoftware

    • درود بر شما

  • خیلی عالی بوذش ممنون……
    جواب دوستمون: انگلیسی با فارسی چه فرقی داره تازه زبانت هم خوب میشه…..

  • با سلام
    در مورد نرم افزار فلوئنت سوالی داشتم که اگر راهنماییم بفرمایید ممنون میشم
    آیا در فلوئنت میتوان سه فاز مایع-مایع-گاز طراحی نمود؟

  • 
    
    رفتن به نوار ابزار